וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דן שפירא: "לפני השינה אני עושה סקס"

נועה רוזין

29.12.2012 / 2:21

אתם מצחצחים שיניים, נותנים נשיקת לילה טוב או נושאים תפילה לפני שאתם נרדמים - אבל אצל כוכב "גולסטאר", כל לילה כולל פעילות מינית, לפי מה שהוא מספר. וואלה! סלבס מותשת

עריכה: אמיר קוטיגרו

האם סוד הקסם של דן שפירא נחשף? התשובה היא או שכוכב "גולסטאר" הוא סוג של ילד רע, או שהוא סתם קשקשן. כשוואלה! סלבס הציגה בפניו את בוחן הפתע התמים שלה, הוא בחר לספק וידויים לא תמימים בכלל, אפילו נועזים. מה למשל? על השאלה מה הוא עושה לפני השינה, שפירא יכול היה לענות אלפי תשובות אפשריות, אבל במקום, בחר לשתף בפעילות השובבה שמתרחשת אצלו במיטה לפני החלומות המתוקים - סקס.

לא ברור מה יש לחברה שלו, תמר ג'רבי, לומר על הוידוי, אבל חשוב שתדע שאם הבויפרנד שלה יראה את אחת האקסיות הנוסטלגיות שלו ברחוב, אז הוא ייגש לומר שלום יפה. רק כשהיא לא במקום, כמובן.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אנחנו יודעים מה עשיתם אתמול בלילה! דן שפירא ובת הזוג/מערכת וואלה!, צילום מסך

אולי גם ישמח אותה לדעת שאם שפירא יזכה לקבל המון כסף, הוא כנראה יארוז גם את בת הזוג ויטוס לחופשה ארוכה בחו"ל. פיצוי הולם? טוב, זה לא שהוא מפחד מצעקות בבית, כי הפחד הגדול ביותר של השחקן הוא מהפחד עצמו. פסיכולוג צמוד וזה עובר.


וואלה! סלבס עושה רק דבר אחד לפני השינה - בולסת המבורגר עסיסי, שנשלח אליה באופן קבוע מדי לילה בחצות. זה עושה נפלאות לעור הפנים השומני שלה.


דן שפירא מתקתק כמו שעון

מדוע הבריז נירו לוי לחבר דן שפירא?

  • עוד באותו נושא:
  • דן שפירא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully