וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חייל של אהבה: הרומן החדש של אייל גולן?

וואלה! סלבס

23.12.2012 / 18:00

רוסלנה מי? מקורבים לזמר הלאומי מספרים כי הוא כבר אוחז בחברה חדשה. רוצים רמז? מדובר בעוד דוגמנית צעירה והורסת שמנעימה את זמנו הפנוי. גולן מכחיש. וואלה! סלבס לא נחה

אייל גולן הוא כנראה אחד שלא אוהב לבזבז זמן. אחרי שטעם את טעמה המתוק של האהבה עם רוסלנה רודינה, גולן לא עוצר וממשיך לכבוש את לבן של בחורות לוהטות. והפעם, עוד דוגמנית צעירה ויפה לא פחות.

אז הנה כמה פרטים: לבת המזל קוראים נאדיה לורן, היא רק בת 18 וכבר הספיקה לעשות כמה קמפיינים בארץ ובחו"ל. מקורבים לזמר מספרים כי השניים החלו לדבר דרך הפייסבוק ובשבוע שעבר אף נפגשו מספר פעמים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שיהיה בהצלחה? נאדיה לורן ואייל גולן/מערכת וואלה!, צילום מסך

אם אתם מחפשים הוכחה חותכת לקשר ביניהם: במוצאי שבת, גולן הופיע בהאנגר בתל אביב ומי שישבה בשורה הראשונה, צמוד לחבר הטוב לירון בסיס, היא כמובן לורן. "זה בדרך כלל מקום ששמור לבת הזוג שלו", סיפר מקורב, "מי שמכיר את אייל יודע שהוא תמיד שם את החברה בשורה הראשונה ליד לירון".

נאדיה לורן. דביר כחלון
יש לי רק חלום לקנות לך יהלום./דביר כחלון

כזכור, כפי שפורסם כאן לראשונה, גולן ורודינה נפרדו לפני מספר שבועות, לאחר תשעה חודשי זוגיות בהם גם עברו לגור ביחד.

מליאם הפקות נמסר: "אייל גולן יצא לאחרונה ממערכת יחסים ארוכה ויש לו עדיין רגשות עמוקים לרוסלנה, לכן אין הוא נמצא או מתעתד להיכנס בקרוב לזוגיות חדשה. אתמול בהופעת החורף בהאנגר 11 אירח הזמר הלאומי חברים ומכרים כבכל הופעה, שבוע טוב לכל בית ישראל".

וואלה! סלבס דופקת את הראש בקיר. כבר שבועיים שהיא מחכה לגולן מתחת לבית בתקווה "להיתקל" בו במקרה, לקפוץ עליו ולא לעזוב עד שהוא יסכים לעשות לה ילד. או שניים.


אייל גולן נפגש עם ראש הממשלה

אביו של אייל גולן מפרסם את מפלגת הגמלאים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אייל גולן קורא לך מותק./מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • אייל גולן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully