וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המאסטרו סבא: שרונה פיק ילדה בת

וואלה! סלבס

8.12.2012 / 13:01

סמסו מזל טוב לבתו של צביקה פיק, שרונה, שהפכה הבוקר לאמא לתינוקת שהביאה עם בעלה בשנה וחצי האחרונות, דניאל פדרמן. הסבא בטח עוד יכתוב על זה שיר. וואלה! סלבס מעלה מעלה

פעם הוא היה זמר, שופט ואפילו מאסטרו, אבל הבוקר (ש') זכה צביקה פיק לתואר נוסף - סבא. בתו של פיק וחצי מצמד האחיות המזמרות הכי משעשע בישראל, שרונה פיק, ילדה היום בת בכורה, לה ולבעלה דניאל פדרמן בבית היולדות "ליס", במרכז הרפואי איכילוב שבתל אביב.

ליאורה פדרמן , צביקה פיק ,שרונה פיק , דניאל פדרמן , מירית שם –אור  , מיקי פדרמן. נמרוד סונדרס
משפחת פיק-פדרמן ביום החתונה של שרונה ודניאל/נמרוד סונדרס

שרונה המוזיקלית בת ה-32, נישאה לפדרמן לפני כשנה וחצי, אחרי שנתיים וחצי של זוגיות. היום כאמור, היא ובעלה, שהוא בנו של איש העסקים מיקי פדרמן, יו"ר חברת אלביט ומלונות דן, הפכו להורים גאים. מה שעושה גם את דניאלה פיק דודה, ואת האמא של השתיים וגרושתו של פיק, מירית שם-אור, לסבתא. אילן יוחסין שכזה.

עם זאת, נראה כי צביקה ובת הזוג שלו, שירה מנור, החמיצו את הרגע המאושר, כיוון שעל פי דיווחי מקורבים השניים מבלים את סוף השבוע בספרד הרחוקה. לא נורא, יהיו לו עוד הרבה שנים לשיר ולהלחין שירים לנכדה החדשה.


למרבה הצער, וואלה! סלבס כבר לא מחכה לרגע שבו מישהו יקרא לה אמאל'ה. זה קורה כמעט כל יום, כשאדם זר נתקל בפרצוף המזעזע שלה בסמטה אפלה.


דניאלה פיק ונמרוד ניר פוגשים את ההורים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully