וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אל תעזבי: יונית לוי שוב נפרדת מעידו

וואלה! סלבס

26.11.2012 / 0:11

אל דאגה, לא להרבה זמן: המגישה תטוס בסוף השבוע הקרוב לוושינגטון, ותשתתף בפורום סבן היוקרתי, אותו היא צפויה לסקר. תתגעגעו? וואלה! סלבס תתאמץ לא לאבד את שפיותה

נתקלתם ביונית לוי בשדה התעופה? ובכן, לאחרונה מתברר שמדובר בעניין שגרתי, וכן - היא כבר מזמן יכולה להצטרף למועדון הנוסע המתמיד ולהתחכך במי שעבורן זהו חלק דומיננטי בלוח הזמנים (ע"ע בר רפאלי). מגישת החדשות צפויה להיעדר מכמה מהדורות שמונה עד תשע, שכן תישלח לסקר את פורום סבן היוקרתי, בניצוחו של איש העסקים, חיים סבן.

יונית לוי. ברק פכטר
תיפרד מוואלה! סלבס? יונית לוי/ברק פכטר

כזכור, רגע לפני מבצע "עמוד ענן", העבירה לוי את זמנה בוושינגטון וסיקרה את הבחירות לנשיאות ארצות הברית. כשברק אובמה נבחר, וההיסטריה הכללית של תושבי אמריקה דעכה, לוי האריכה את שהותה במקום, לצד בעלה, עידו רוזנבלום.

אלא שאז הגיעו הבום, הטראח וכיפת הברזל - אשר אילצו את לוי לחזור לאולפן החדשות. היא כמובן, לא התנערה מעבודתה התובענית, והתייצבה. כעת, היא צפויה לעזוב שוב. זה יקרה בימים הקרובים, לוי תשלח לסקר את הכינוס השנתי בוושינגטון.


לא ברור כיצד וואלה! סלבס תעביר את הקריז שימנע ממנה שעות שינה (עקב היעדרותה של יונית, נו), אבל אין ספק שהתמכרות חדשה היא עניין הכרחי, ולכן, החליטה לעבור לאיט בוי החדש - תמיר סטיינמן.


בדרך לאמריקה, יונית לוי עוצרת בחנות צילום

אמריקן לייף: עידו רוזנבלום ויונית לוי מבלים בחו"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully