וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

7 בום: השלמת ההכנסה של הסלבס

וואלה! סלבס

16.11.2012 / 0:11

עולם הסלבס הוא מאוד הפכפך, כיוון שנדמה שכולם נהנים מחיים של אושר ועושר (עם דגש על העושר), אבל בפועל, גם קריירה כמנחה בפריים טיים או קמפיין צילומים ענקי לא מבטיח חיים שלווים של שמפניה וקוויאר מול עדשות המצלמות.

לכן, המפורסמים משכילים לייצר להם מקורות הכנסה נוספים ומתגמלים, בעיקר כבעלים של עסקים קטנים בהשקעה לא כזו גדולה. אז מי מהם מנהל בר אפלולי ומי תופרת תחתונים? כל התשובות ממש פה.

יהודה לוי

העסק הצדדי: שותפות במכון כושר בצפון תל אביב.

עושה קופה או קפה? הארוס של נינט ידוע כמי שאוהב לשמור על הפיגורה, במיוחד אם הוא מתכונן לצילומים כשהוא בתפקיד הבחור הקשוח או הגיי המסוקס, כך שבעלות במכון כושר עונה על הצורך הספורטיבי שלו ועוזרת לו לשמור על השרירים נפוחים. וכסף? עם מחירי ההרשמה למכון, מדובר בשקי מטבעות שנוחתים עליו.

איל קיציס

העסק הצדדי: חנות נעליים בקניון עזריאלי.

עושה קופה או קפה? מתברר שאחד האנשים הכי שנונים על המסך שלכם מתחזק מוח עסקי חריף במיוחד. אחרי שכבר פתח בר ואז החליט לזנוח אותו, הוא דילג לתחום האופנה השיקי, שכנראה מכניס הרבה יותר לחשבון הבנק. בימים אלו, קיציס מתחזק רשת חנויות נעליים עם עוד שני שותפים, כך שעל כל סוליה ושרוך שהוא מוכר הוא מקבל הרבה יותר. בכלל לא ראש נעל.

גל גדות

העסק הצדדי: בעלים של מלון בוטיק תל אביבי.

עושה קופה או קפה? השחקנית המהירה אך לא ממש עצבנית, התחתנה עם איש העסקים ובעליו של המלון ירון ורסאנו. יחד הם שולטים באחד ממקומות הלינה האקסקלוסיביים שבשכונת נווה צדק הרגועה, כך שעל כל לילה במלון שבו האורחים נהנים, בני הזוג היפה נהנים אפילו יותר. ממש כך גדות הופכת למהירה ועשירה יותר. הרבה יותר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

גל אוחובסקי

העסק הצדדי: שותף בבר קואופרטיב חדש בדרום תל אביב.

עושה קופה או קפה? כשאיש התקשורת החליט שהוא צריך מקום בילוי פרטי משלו בעיר הגדולה, הוא לא עשה את זה בפשטות אלא הצטרף לעוד 14 אנשים (!) שחולקים עמו את השליטה במקום. אז בדרינק חינם או צ'ייסר לחברים הוא יכול להתפנק, אבל את הכסף הוא יחלוק עם עוד מיליון אנשים. ממש ללקט את האגורות.

עוז זהבי

העסק הצדדי: שותף בבר שורץ סלבס בלב תל אביב.

עושה קופה או קפה? זהבי, בליין לא קטן, יהנה מאוד למלא את מקומו של עפר שכטר כשותף בבר תל אביבי נחשק. אחרי שהוא קנה מהחבר את חלקו במקום, הוא יכול לחוות שם את כל מה שהוא אוהב, כולל נשים יפות, אלכוהול בשפע וגם אירועים נוצצים מפעם לפעם. ילד רע? אבל הכי עושה שם כסף טוב.

בר רפאלי

העסק הצדדי: חברת הלבשה תחתונה.

עושה קופה או קפה? בתור הבחורה הישראלית הכי מעורבבת בתעשייה האמריקנית, ברבור לא בוחלת בקידום עסק התחתונים הפרטי שלה אצל כל מראיין שרק מוכן לדבר איתה ומפורסם מספיק. בינתיים, היא מדגמנת בעצמה את העסק שיכול לפרנס אותה בכבוד גם אחרי שתפרוש מעולם הזוהר. עם דודי בלסר כשותף שקט, אתם יכולים להיות רגועים - הפנים של המותג גם עושה ממנו הכי הרבה שטרות.

ליהיא גרינר

העסק הצדדי: מסעדת ארוחת בוקר ודוכן סנדביצ'ים.

עושה קופה או קפה? ברור שאת הכסף האמיתי מלכת הטראש עושה מהדילוגים בין השקה כזו להשקה אחרת, פלאס כל המתנות ותוספת הסיכון. הפינאטס שהיא משלשלת לכיסה בזכות עסקי המזון התל אביבים שלה (סנדוויצ'ים וברקפסט, כולל המבטא האמריקני), לא יחזיקו אותה בתודעה כמו עוד טלפון מתועד למשפחת שליט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully