וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרסום ראשון: רוני דואני נפרדת מערוץ הילדים

וואלה! סלבס | צילום: שוקה כהן

27.8.2012 / 12:35

אחרי שנתיים בערוץ הילדים, החוזה של רוני דואני יסתיים בקרוב והצדדים החליטו להיפרד. הזמרת הבלונדינית תנטוש את עולם הילדים לטובת קריירת שירה. וואלה! סלבס שיר שמח

רגע אחרי שהילדים חזרו לבתי הספר, קבלו ידיעה שהם בטח לא ירצו לקרוא: רוני דואני החליטה לחזור לאהבה האמיתית שלה - מוזיקה, ובקרוב היא תיפרד מערוץ הילדים ותתפנה לעבוד על הפרויקט המוזיקלי החדש שלה.

הזמרת המתוקה שהתפרסמה בשנת 2004 בעיקר בזכות הלהיט שלה, "סופרסטאר", נטשה מעט את עולם המוסיקה לטובת תפקיד כוכבת ילדים, שכללה בעיקר: הנחייה בערוץ, דיבבה סרטים מצוירים, הופיעה במחזות זמר והצטלמה לסדרות נוער בערוץ.

כאמור, לאחרונה הבינה הזמרת הצעירה והמתוקה שהיא חייבת להחיות את קריירת השירה שלה וכצעד ראשון החליטה לפרוש מעולם הילדים התובעני.

רוני דואני. אביב חופי
ביוש. רוני/אביב חופי

מקורבים לדואני ידעו לספר לוואלה! סלבס כי בימים אלו עובדת הסופרסטאר על פרויקט מוזיקלי גדול, שכולל בתוכו גם ישראלים שעובדים בתעשיית המוזיקה העולמית. "מדובר בפרויקט עצום", סיפר אחד המקורבים, "לא מדובר רק באלבום, אלא בפרויקט שלם שהולך לעשות הרבה רעש".

מפופ ארט נמסר בתגובה: "רוני נפרדת באהבה גדולה מערוץ הילדים, לטובת האהבה הגדולה שלה - המוזיקה. בימים אלו היא עובדת על פרויקט מוזיקלי חדש, שונה וגדול, שלטובתו היא תפנה את זמנה ומרצה בחודשים הקרובים. רוני נשארת על המסך עד סוף 2012 ומבקשת להודות לכל צוות הערוץ על שנתיים מעשירות, מלמדות ובעיקר מהנות".

מערוץ נמסר: "אנו אוהבים את רוני ומאחלים לה הצלחה רבה"

וואלה! סלבס נפרדה מערוץ אגו, לאחר שלא הסכימו לפרסם תמונות שלה בביקיני

צפו: רוני דואני עושה דראג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully