וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: כוכבי הישרדות מפגינים למען ערוץ 10

וואלה! סלבס | ברק פכטר

26.8.2012 / 13:42

בצל האיומים לסגור את ערוץ 10, לאחר שכשל לשלם את חובותיו, גם מתמודדי הישרדות VIP הצטרפו למאבק למען הערוץ והגיעו לבית ראש הממשלה כדי להפגין. וואלה! סלבס שורדת

צלם: ברק פכטר עורך: רן צימט

צילום: ברק פכטר
עריכה:רן צימט


כבר חודשים רבים שערוץ 10 מתמודד מול סכנת סגירה עקב אי תשלום חובותיו למדינה. לטענת הערוץ, הדרישה היא בסך הכל לפרוס את החובות ולא לבטל אותם כליל. על מנת לחדד את הבקשה ולוודא שתגיע לאוזניהם של כולם, רתמו קברניטי הערוץ גם את נשק יום הדין שלהם, כוכבי "הישרדות VIP".

בין הפנים מוכרות שהסכימו לצאת מהבית במוצאי שבת כדי לתמוך בערוץ, היו נטלי דדון, ענת הראל, איתי שגב ובוקי נאה. החבורה המוערצת נחתה מול בית ראש הממשלה ומיד החלה בסידורים לקראת ההפגנה.

הישרדות VIP. ברק פכטר
שורדים ומוחים/ברק פכטר

בוקי התייצב עם שלט ענק והשיב לשאלות הכתבים הרבים שהגיעו לסקר את החבורה ואמר: "לא סוגרים ערוץ טלוויזיה, זה אנטי דמוקרטי, הערוץ האחרון שנסגר ככה היה בונצואלה". ענת הראל לא נשארה חייבת והוסיפה גם את דעתה על המתרחש: "חלק ממחויבות הממשלה זה לדאוג שיהיו לנו עוד אופציות בשלט. מה לעשות, אנשים נהנו לראות הישרדות, נכון?". לגמרי.

אחרי שלל בדיחות אני-דוגמנית-שלא-יודעת-למה-אני-פה, גם נטלי דדון הסכימה לתרום כמה אמרות רציניות, ביניהן: "זה גל פיטורים שאני לא יודעת מתי ייעצר". אבל עם כל הכבוד לפיטורים, דדון לא באמת תעשה הכל כדי למנוע אותו: "על ביקיני אני לא אעלה שוב, וגם באלימות אני לא דוגלת, ועצם הנוכחות שלנו כאן אומרת שאנחנו מאמינים במקום הזה."

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
הישרדות. ברק פכטר
היי ביבי/ברק פכטר

בניגוד לנטלי, הראל מוכנה לעשות לא מעט ולמרות שהיא לא תומכת באלימות מכל סוג, הפיינליסטית הבטיחה שאם תזכה במיליון, תשקיע חלק מהכסף בערוץ 10. כאשר איתי שגב נשאל את אותה השאלה, הגיב: "עם כל הכבוד לא!". לא צריך. למי שדאג, בוקי נאה הודיע שהוא נגד אלימות והוסיף: "אני לא עובר על החוק, אני גונב רק פסלים באי בודד."

אה כן, אם גם לכם חסרה הפיינליסטית השלישית, אנה ארונוב, אז מזל שענת הראל הגיעה כדי לתרץ בשבילה, "אני לא יודעת למה היא לא הגיעה", הסבירה הראל, "היא עסוקה, אולי היא מפגינה בתל אביב." ואולי לא.

וואלה! סלבס יצאה להפגין מול המשרדים של שטראוס על כך שהם לא מייצרים מילקי בעוד טעמים

הוגשה תביעה נגד איתי תורג'מן על גזענות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully