וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: הימורי הגמר של אנה ארונוב וענת הראל

סמדר מנדלבאום

19.8.2012 / 12:56

הפיינליסטים של "הישרדות VIP" הוזמנו לצפייה משותפת בפרק ששודר אמש (מוצ"ש). אנה וענת הופיעו, שגב הבריז ובוקי מרגיש שניסו לאנוס אותו. וואלה! סלבס בהלם קרב

עורך: אמיר קותיגרו

אנשי מערכת "גיא פינס" בסך הכל ניסו לקבץ את הפיינליסטים של "הישרדות VIP" על מנת לקשקש איתם פעם אחרונה לפני הגמר. ההזמנות נשלחו, השולחן במסעדה שוריין וכולם חיכו למוצאי שבת.

הבעיות החלו כבר בערב חמישי, כאשר בוקי נאה גילה, לטענת מקורבים, שהוא לא מוזמן והחל לשלוח הודעות מרמרת לכל מי שמוכן לשמוע: "ערוץ 10 ניסה לאנוס את ארבעת מתמודדי הישרדות להשתתף באירוע מסחרי של גיא פינס במסווה של צפייה משותפת הפרק האחרון", הוא הכריז והוסיף, "תוכן שיווקי. הפקת הישרדות שיחררה את המתמודדים מהחובה להשתתף. הם לא ישתתפו".

הישרדות VIP, אנה ארונוב, ענת הראל. דייב שחר
הישרדות VIP, אנה ארונוב, ענת הראל/דייב שחר

מערב ההקרנה, שנערך ב"9 בר" במתחם התחנה בתל אביב, נעדרו בסופו של דבר נאה וחברו איתי שגב, שהעדיף לצפות בפרק מבית חברים ברחובות. מי שהפציעו למקום היו אנה ארונוב וענת הראל שסיכמו לוואלה! סלבס את העונה מבחינתן.

כאשר נשאלו מה הדבר הכי טוב שקרה להן על האי, הראל הודיעה בחיוך מתוק שהעובדה שהיא מצאה חברה טובה, אנה ארונוב, היא הדבר הכי טוב שקרה לה. ארונוב מבחינתה החליטה שאיתי תורג'מן הוא הדבר הכי טוב שיצא לה מההשתתפות בתכנית, "חד משמעית".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כבר השלים עם ענת. בוקי/מערכת וואלה!, צילום מסך

ענת סיפרה לוואלה! סלבס שעם כל הכבוד לעובדה שהיא בגמר, היא עשתה טעויות וזו שהיא הכי מצטערת עליה היא ההתפרצות עם בוקי נאה, "השלמנו והכל בסדר", ארונוב מצדה שוב לקחה רגע לחשוב ואז הודיעה שהיא לא עשתה טעויות ושמבחינתה היא עומדת מאחורי כל דבר שאמרה ועשתה על האי. לזכותה יאמר שהיא צירפה הסבר: "לראות את זה מהבית בתנאים שהייתי, עם הרעב הגעגועים וכל הקשה-קשה-קשה הזה, הייתי חוזרת ועושה את אותו הדבר בדיוק". שיהיה.

לקינוח, הבנות נשאלו מי אם לא הן, היו רוצות שיזכה בגמר. ענת לא התבלבלה ואמרה "אם לא אני, הייתי רוצה שאנה תזכה", אנה גם כן היתה נחושה בתשובתה: "הכי הייתי רוצה שאני אזכה!" היא הפצירה, "ואם לא אני?", היא חשבה לרגע ואז סיכמה, "אז אני!".

ההימור של וואלה! סלבס בגמר הוא: נתן בשבקין

בוקי: "מי שיחליט מי יהיה השורד האחרון זה יוליה, עזאם ואני".

נטלי דדון נפצעה במהלך שיעור גלישה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully