וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמיר ורדי: "בית השחי השעיר של ג'וליה רוברטס הכי סקסי בעיני"

סמדר מנדלבאום

18.8.2012 / 0:11

יוצא "האח הגדול" חשב שהוא מגיע לאירוע כדי לנשנש קבבונים ולחייך לפפראצי, אבל אז וואלה! סלבס זינקה עליו עם בוחן הפתע שלה וגילתה עליו הכל. וואלה! סלבס עיתונאית חוקרת

צילום: אבי כהן, עריכה: רן צימט

תמיר ורדי הוא אולי יוצא הריאליטי הכי מתוק שנולד בטלוויזיה שלכם, אז פלא שוואלה! סלבס התרגשה לערוך לו בוחן פתע באמצע פתיחת התערוכה של פיני סילוק?

אז ככה: מתברר שהדבר הכי סקסי בעיני הורדי המתוק הוא בית שחי שעיר, אבל לא כל בית שחי שעיר עושה לו את זה, "הכי סקסי בעיני זה הבית שחי של ג'וליה רוברטס, שהיא הרימה אותו פעם וראו את השיער". שמע ישראל.היי, אולי בגלל זה ורדי לא ממש מתרגש כשהוא רואה אקסית ברחוב, "פשוט אין לי כאלה", הוא מודה בחיוך מתוק.

תמיר ורדי. אביב חופי
תהיו חברים שלו. ורדי/אביב חופי

הפאדיחה הכי גדולה שלו היתה שנפל מול הרבה אנשים, אבל המקום להקציף מהפה ולזייף התקף היפרוונטילציה כמו שוואלה! סלבס היתה עושה, הורדתי המקסים החליט להתרומם לאמוד את רמת הפדיחה, "ראיתי שאנשים ראו אז צחקתי כאילו שלא קרה כלום". נסיך.

הדבר האחרון שתמיר עושה לפני השינה הוא תפילה, אולי על מנת שהפחד הכי גדול שלו לא יתממש, "אני הכי מפחד שלא יאהבו אותי", הוא התוודה לוואלה! סלבס.

למקרה ותהיתם, אם היו לו מיליון שקלים היה מטייל בעולם, הקללה האהובה עליו היא "בן זו... נא למחוק את הלוח!" והתכונה הכי מעצבנת שלו היא שהוא יושב על הגדר, "קשה לי להחליט". אבל על דבר אחד הוא כבר החליט: אני עדיין לא כוכב, אני תמיר, תמיר שהרבה מאד מכירים. חמוד.

וואלה! סלבס למדה הוראה רק כדי שתוכל להצדיק את העיניים שצמחו לה על הגב, אחרי שנגסה בבורקס רדיו אקטיבי.

מה ענת הראל היתה עושה עם מיליון שקלים?

פיטר רוט: ”הייתי שמח להוסיף כמה סנטימטרים למטה”

עמית פרקש: ”הייתי עושה הגדלת חזה”

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully