וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתי חזן: "קותי צריך להוריד מהשחצנות שלו"

יוני פרוים

9.8.2012 / 12:20

כוכבי הריאליטי לדורותיהם השתתפו בתכנית הבידור "תצחיק אותי". בואו לראות מה קורה כשמכנסים את כולם במקום אחד. וגם, למה אתי חזן חושבת שקותי שחצן. וואלה! סלבס פולטת

צילום: דרור פיקלני

אם יש משהו בולט בתעשיית הבידור בשנים האחרונות, הוא בהחלט האופן האיטנסיבי בו היא מייצרת כוכבים. יש כאלו שקוראים לתופעה "כוכבי אינסטנט" שעוד רגע יעלמו מחיינו, ויש את אלו שבטוחים שכוכבי הריאליטי, הם הכוכבים האמיתיים.

תכנית הבידור "תצחיק אותי", המשודרת בערוץ 24, החליטה לאסוף מספר כוכבים מתכניות ריאליטי שונות ולצלם אותם לספיישל מיוחד שישודר מחר (ו').

וואלה! סלבס תפסה את הכוכבים לשיחה קצרה על החיים שאחרי ויצאה עם כמה וכמה תובנות. העיקרית שבהן, למקרה שתהיתם הייתה של אתי חזן ("הדור הבא 24/7), שטענה כי אם יש מישהו שישרוד כאן הוא המנצח הגדול של "האח הגדול", קותי סבג, אבל גם עליו יש לה מה להגיד: "הוא צריך קצת להוריד מהשחצנות, עף לו התריס מאז שהוא יצא מהאח הגדול. אהבנו אותו שהוא היה עמחה וסבבה".

יוסי סרור לעומתה, חושב שבוקי נאה הוא זה שישאר בתודעה, ואם אתם שואלים את יעל ברון, קותי ויאנה הם אלו שישארו כאן לעוד הרבה זמן. אם אתם אומרים.

גם על החיים שאחרי, הדעות חלוקות. בזמן שיוסי טוען כי "החיים יפים, ממשיכים בכיף. המון אהבה ופירגונים", לעומתו אוסי שפיר טוענת ש"החיים ממש לא זוהרים. תודה לאל על מה שיש".

וואלה! סלבס עדיין מחפשת חיים. כל סוג שהם. הצעות יתקבלו בברכה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully