וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היפה והחנון: המטריד של סיוון יזדי

וואלה! סלבס

7.8.2012 / 0:05

כוכבת "היפה והחנון" לא חשבה שהוראות הציווי שחילקה לחנון שלה, יגרמו למישהו לחשוב שהיא מלכת סאדו, לשלוח לה הודעות מטרידות ולכתוב עליה בפורום נשלטים . וואלה! סלבס עבד

בזמן שכוכבים רבים סובלים מהטרדות של מעריצים כגון טלפונים בשעות מוזרות, מכתבי אהבה הזויים ומתנות מטורפות, סיוון יזדי, כוכבת "היפה והחנון", נתקלה במעריץ שקצת חצה את הגבול.

במהלך השבוע האחרון קיבלה יזדי הודעות טקסט לסלולרי שלה, בה הוא מבקש ממנה להיות ה"ויקטור" שלה. "אני מאוד אוהב שבנות אומרות לי מה לעשות", כתב לה המטורלל, "וראיתי בתכנית שיש לך את זה". גם לאחר שהיפיופה ביקשה ממנו להפסיק, הוא לא ויתר והמשיך "אני רוצה לחיות ככה. זה לא פייר"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מלכה! סיוון וויקטור/מערכת וואלה!, צילום מסך

אם אתם תוהים מה גרם לאותו בחור לכתוב לגברת יזדי את ההודעות האלו, מתברר שהאלמוני צפה בפרק בו סיוון מחלקת הוראות לחנון שלה, ויקטור, ומורה עליו לנקות את החדר.

אם חשבתם שכאן נגמרה הסאגה, אתם טועים ובגדול. לאחר שראה כי הוא לא ממש מצליח למשוך את תשומת ליבה של יזדי, פנה המעריץ לאתר שנקרא "הכלוב", ושם, באחד הפורומים ששייך לגברים נשלטים, על חיבתו לכוכבת הריאליטי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מלחיץ/מערכת וואלה!, צילום מסך

"נשלטים יקרים בפרט, וכל השאר בכלל, בעקבות נצחונה בפרק הנוכחי של "היפה והחנון" אני ממש חושב שהגיע זמן לשים את הדברים על השולחן, ולהעלותה על הנס הראוי". כתב המעריץ והמשיך, "ובכן קדימה. כל פרט וכל התוודות על רגשותינו בעקבות הצפייה במכשפה הפרסית יתקבל בברכה. וככל שהוא בזוי, הרי זה משובח: החל משירי אהבה עמוקים, דרך וידויים על הנעשה בשירותים ביום חמישי בלילה, לאחר התכנית, וכלה בדיונים פילוזופיים: "סיוון יזדי: האמנם מושא תשוקתם של 100% מהנשלטים, או רק 94?". שיפכו פה. ואל תדאגו, אף אחת לא רואה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מי שולט? האתר בו פורסם הפוסט על יזדי/מערכת וואלה!, צילום מסך

מקורבים ליזדי מוסרים כי למרות נסיונות השכנוע שלהם ושל ההפקה, היא סרבה לפנות למשטרה וטענה כי מדובר בבן אדם מסכן, שזקוק לטיפול וכי היא מרחמת עליו ולכן לא תפנה למשטרה.

וואלה! סלבס תמיד חלמה להיות מלכה שולטת, אבל אז מישהו הבהיר לה שהיא שפחה עלובה.

מהפך: החנונים חוגגים את המהפך שלהם

מה לדעתכם סיוון צריכה לעשות? בואו לדבר על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully