וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייל גולן: "אם תהיה מחאה ויקראו לי, אני שם"

יוני פרוים | צילום: דייב שחר, עריכה,: רן צימט

1.8.2012 / 0:01

מה אתם יודעים, הגזירות הכלכליות לא משפיעות רק עליכם. גם לכוכבים הגדולים, המשתתפים בפסטיבל "בריזה" יש מה להגיד בנושא. וואלה! סלבס קיצוצים

צילום: דייב שחר עריכה: רן צימט

פסטיבל בריזה יוצא לדרך וכל הכוכבים הגדולים שלוקחים בו חלק הוזמנו לאיוונט השקה מפנק שכלל בין היתר פינוק דלוקס בדמות בירה און דה האוס. אז רגע לפני שמס הבירה ייקח מהם גם את זה, וואלה! סלבס תפסה את הזמרים הכי עסוקים במדינה לשיחה על כסף, מותרות וגזירות כלכליות.

"אני עדיין לא מרגיש את זה", סיפר אייל גולן, אולי אחד הזמרים הכי רווחיים בביצה המקומית והוסיף, "אבל יש לי חברים בעיר הולדתי, רחובות, שקשה להם מאד". מתברר שגם ממרומי דירתו היוקרתית במגדלי yoo בתל אביב, גולן לא מנותק מהעם ומצהיר, "לראות אנשים שורפים את עצמם ברחובות זה לא דבר קל. אני לא שוכח מאיפה באתי. בחיים!".

מצד שני, יש גם את לירן דנינו החתיך, שהודיע שהוא ממש לא מרגיש את הגזירות הכלכליות. גם עידן חביב המתוק הסביר שלדעתו כרווק הוא פחות יושפע מהגזירות ואלו יפגעו בעיקר במשפחות עם ילדים. שמעון בוסקילה הסביר שלדעתו בקרוב מאד אף אחד לא יוכל לחיות בתל אביב. חוץ ממנו כמובן.

חן אהרוני מצדו סיכם את הדברים כשהצהיר: "מאד קשה לחיות במדינה הזו. במיוחד כשרואים את ההבדלים בין מה שקורה פה למה שקורה בחו"ל. הדברים הבסיסיים התייקרו וזה מאד קשה".

וואלה! סלבס מתפללת שלא יטילו גזירות על שאיבות שומן.

אייל גולן מפרגן לוואלה! סלבס

אייל גולן ויהודה לוי חוגגים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully