וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דנה אינטרנשיונל ומיקי בוגנים בדרך לאח הגדול?

וואלה! סלבס | צילום: אביב חופי

30.7.2012 / 15:30

שתי הדיוות הגדולות של עולם הבידור קיבלו לאחרונה הצעה מהפקת האח הגדול לקחת חלק בעונת ה-VIP שמלוהקת בימים אלו. בוגנים סירב, דנה עדיין שוקלת. וואלה! סלבס מלהקת

למרות שברשות השנייה עדיין לא אישרו את שידור התכנית "האח הגדול", בקשת ובקופרמן הפקות לא נחים ובימים אלו ותרים אחר מועמדים מתאימים שיכנסו לעונת ה-VIP.

אם אתם ממש חייבים לדעת, שני השמות הלוהטים שכבר קיבלו הצעה קונקרטית של מאות אלפי שקלים הם לא פחות משתי הדיוות והחברים הטובים דנה אינטרנשיונל ומיקי בוגנים.

דנה אינטרנשיונל. אביב חופי
בדרך לאח הגדול? אינטרנשיונל/אביב חופי

על פי מקורבים, שני אייקוני הגייז קיבלו פנייה מחברת ההפקות ובקשה לפגישה עם צוות ההפקה והעורך יורם זק. עוד יודעים לספר המקורבים כי בוגנים החליט לוותר על ההצעה המפתה, בזמן שהאינטרנשיונל שוקלת בימים אלו את ההצעה.

מיקי בוגנים. ניר פקין
VIP, אבל לא בעניין. בוגנים/ניר פקין

כזכור, לשתי הדיוות יש ניסיון בעולם הריאליטי. בוגנים היה אחד השופטים היותר בולטים בריאליטי "הדוגמניות" ששודר בערוץ 10, בהנחיית גלית גוטמן ואילו דנה הצטרפה לשולחן השופטים של "כוכב נולד" לצידה של מרגלית צנעני. בנוסף, אינטרנשיונל כיכבה בסדרת מוקו -ריאליטי משל עצמה ששודרה בסלולר, בה הייתה סגורה במשך חודש בתוך דירה.

מיקי בוגנים מסר בתגובה: "חולה על האח הגדול, אבל תמיד מעדיף לראות מהבית. מה גם שלעם ישראל לא ממש כדאי לראות אותי כל יום".

שי כרם, בשם דנה, מסר: "אין תגובה".

וואלה! סלבס קיבלה הצעה דומה: להיות סגורה במשך שנה וחצי. במקום וילה הציעו לה את כלא נווה-תרצה ובמקום דייט עם קופרמן הציעו לה שיחה עם חוקר מלחיץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully