וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אומייגאד: הרכב החדש של ניקול ראידמן

וואלה! סלבס

16.7.2012 / 15:41

מסימני המיתון: המעושרת הכי נוצצת בתעשייה, התחדשה ברכב יוקרתי דנדש בצבע ורוד, אך לאחר מחשבות רבות היא החליטה להזמין עוד אחד. למה? כנסו. וואלה! סלבס כסף זה לא הכל

לכל המפגינים שלום: בזמן שאתם חוסמים את נתיבי איילון באחת מההפגנות שאתם מקיימים, יש סיכוי שתתקלו ברכבה הנוצץ והורוד של הגברת המעושרת ניקול ראידמן.

ראידמן, כפי שכבר סיפרנו לכם, הזמינה לעצמה רכב לקסוס יוקרתי בצבע ורוד, שיוצר בחברה במיוחד עבורה. השבוע, קיבלה המעושרת את הרכב. אם תהיתם כמה עלה כל התענוג, מדובר בסכום פעוט של חצי מיליון שקלים חדשים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הכל ורוד. הכרכרה החדשה של ראידמן/מערכת וואלה!, צילום מסך

חדי העין שביניכם ישימו לב כי מלבד הצבע המיוחד של הרכב, הסמל של התענוג היוקרתי הזה מצופה כולו באבני סברובסקי מנצנצים, ואם לא די בכך, גם מוט ההילוכים מצופה באותם קריסטלים יקרים.

אממה, לאחר שקיבלה את הרכב, הבינה הראידמן כי עם כל הכבוד ליופי, היא לא ממש יכולה להכניס ברכב את כסא התינוקת שלה ואת הקניות שהיא עושה מדי יום. אי לכך, החליטה הראידמן להתקשר לחברה ולהזמין לעצמה רכב נוסף, כשהפעם על הפרק, ג'יפ ספורט.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זה הזמן לרייר. סמל המכונית המנצנץ/מערכת וואלה!, צילום מסך

- ניקול, על המיתון שמעת?
" כן, אבל הגשמתי לעצמי חלום. כשהייתי ילדה קטנה, אימי קנתה לי מכונית צעצוע ורודה עם גג נפתח לברביות שלי. כשעליתי לארץ, האנשים החמודים במכס ברוסיה החרימו לי את הרכב כי פחדו שאני מחביאה בו משהו. וכך, עם תסביך ילדות, נשבעתי לעצמי בגיל 11 שיהיה לי אוטו כזה בורוד. לקראת יום הולדתי ה-26 החלטתי לפנק את עצמי במתנה צנועה". הכי צנועה!

וואלה! סלבס מתניידת העגלה של אלטע זעכן.

הסכסוך החדש של ניקול ראידמן

מזל ביש: המזוודה של ראידמן שוב נפרצה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully