וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפתעה: חלק ממתמודדות היפה והחנון רחוקות מלהיות חלולות

וואלה! סלבס | צילום: גיא קרן, יחצנים

11.7.2012 / 2:00

חשבתם שמתמודדות "היפה והחנון" הן ריקות מתוכן? טעות. חלק מהבנות דווקא די חכמות. מי סיימה לימודים כמצטיינת דיקן ומי פתחה עסק מצליח כבר בגיל 15? וואלה! סלבס מהבולה

תכנית הריאליטי הכי מצחיקה על המסך, "היפה והחנון", מספקת הצצה אל הקשר שבין נשים יפות אך חלולות לחנונים גאונים ומוזנחים. לעיתים גם וואלה! סלבס מוצאת את עצמה מחזיקה את הבטן תוך כדי צחוק מתגלגל ותהיה כנה: האם מדובר ביפיפיות כרותות אונה שמלהגות לה על מסך הטלויזיה?

ובכן, נשמות טובות ריכלו לוואלה! סלבס שלפחות שתי מתמודדות בריאליטי הקורע של הקיץ רחוקות מאד מתואר הטיפשות שנהנים להדביק למשתתפות התכנית.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בוא אלי, קרפ קטן וחמוד. משי לבושה כמו גלידה קוטור/מערכת וואלה!, צילום מסך

משי ריטרבנד, למשל, המלרלרת רבות על כמה שהיא יפה וכמה שום דבר אחר בעולם לא באמת חשוב לה חוץ מזה, חזרה לאחרונה מקורס לימודי הכנת גלידה בניו יורק. ריטרבנד, שרק בפרק האחרון סיפרה שהיא מוכנה להוביל את מהדורת החדשות של ערוץ 10, פתחה כאשר היתה רק בת 15 (!!) את בוטיק הקרפים "בא לי קרפ", בקניון בצפון הארץ.

יודעי דבר מספרים שמשי היא בכלל אשת עסקים ממולחת ואינטליגנטית המתכננת לפתח את עסקיה גם מעבר לים. לאחר שתרכוש את הציוד היקר תחל ליצר גלידת גורמה בעצמה ולמכור אותה לכל דורש.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הידעת: ג'ולי היא בעצם גאון/מערכת וואלה!, צילום מסך

חוץ ממשי, גם המתמודדת ג'ולי צ'יקו היא לא ממש נטולת הבינה שניסו ליצור ממנה. יודעי דבר ריכלו לוואלה! סלבס שבצעירותה למדה במגמת ביו-טכנולוגיה ובכיתת המשקיענים של אורט גוטמן נתניה. כאילו לא דיי בכל זאת, בשנה שעברה סיימה בהצטיינות לימודי מדעי ההתנהגות במכללת נתניה.

תגובת ערוץ 10: "משתתפי 'היפה והחנון' מלאים הפתעות. מי שיצפה בסדרה באדיקות, יווכח שיש הרבה מה ללמוד מהיפות"

כולם חושבים שגם וואלה! סלבס היא מטומטמת. והאמת היא שכולם צודקים.

היפה והחנון: הסכסוך של סיגל ודלית

היפה והחנון: הקטע הקורע של ראיתם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully