וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החיים הנוצצים של אייל גולן

וואלה! סלבס

5.6.2012 / 1:00

אם תהיתם פעם איך נראים החיים של אייל גולן? כנסו ותגלו שהם לא כאלו רעים, שלא לומר נהנתנים במיוחד. וואלה! סלבס מגישה לכם את מסע הבזבוזים של הזמר הכי הורס במדינה

נראה כי שווה להיות אייל גולן. ואם לא גולן בעצמו, אז לפחות החברה שלו. מלבד העובדה כי מדובר בזכר אלפא מסוקס ושווה במיוחד, ובאחד הזמרים היותר מצליחים במדינת ישראל, גולן הוא גם גבר רומנטי ונדיב, כך מתברר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מארה"ב לאילת. אייל ורוסלנדה בעוד חופשה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בחודש האחרון פינק הזמר את בת זוגו רוסלנה רודינה בצמיד זהב בעלות של כמה אלפי שקלים, פלאס רכש עבורה זוג אופניים יוקרתי בצבע תכלת. סתם, שיהיה לה איך להתנייד בשכונת היוקרה בה הם מתגוררים יחדיו. אם לא די בכך, בסוף השבוע האחרון בילה הזוג ההורס במלון רויאל ביץ באילת, על חשבון הברון דה גולן כמובן, יחד עם הכדורגלן ברק יצחקי ובת זוגו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תתחדשי בובה. רוסלנדה והאופניים החדשים שלה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אך כאן לא נגמר מסע הבזבוזים של גולן. בתחילת השבוע, נכנס הזמר לסניף של חברת "נגב", שם התעניין בפריטים לדירה החדשה שרכש לא מזמן באחד הבניינים בשכונת צמרת, בה הוא מתגורר. לאחר חיפושים בחנות, ארז הגולן אמבטיה חדשה דנדשה, בה יכול להשתכשך עם הרוסלנה שלו. אתם כבר ירוקים מקנאה?

וואלה! סלבס החליטה לחיות נכון ופתחה את הארנק. מסע הבזבוזים שלה הסתכם בכמה עגבניות בשוק הכרמל, שיהיה לה מה לזרוק על עצמה.

רוצים לספר לוואלה! סלבס על החיים הטובים שלכם? או ללמד אותה איך פוגשים זכר עשיר? בואו לעמוד הפייסבוק שלה ותתחילו לרכל!

  • עוד באותו נושא:
  • אייל גולן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully