וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוף השבוע הלוהט של עומר אדם

וואלה! סלבס

3.6.2012 / 13:38

עומר אולי חייל, אבל זה ממש לא אומר שהמצב באיראן מטריד אותו: מתברר שכשהזמר הצעיר צריך לחגוג את בוא הסופ"ש, הוא עושה את זה כמו שצריך. וואלה! סלבס שפשוף ממש נעים

בחמישי האחרון, בזמן שרובכם ריירתם על מדונה, חלק בהופעה וחלק דרך דיווחי חברים ותקשורת, עומר אדם ויתר בנימוס וחיכה למסיבה של אחרי: נשף הכתרת פרסי הלילה של XL.

עומר אדם. שוקה כהן
עוד שבת. עומר חוגג/שוקה כהן

אדם, ניצל את סוף השבוע והחופש מהצבא והיה בין האורחים המפורסמים שבאו לפזז לצליליו של פרס די.ג'יי אביצ'י שגם קטף את פרס דיג'י השנה.

דורית בר אור, יעל פוליאקוב. שוקה כהן
ד"ש ממדונה. יעל ודורית/שוקה כהן

עוד פנים מוכרות שמצאו את עצמם רוקדים בשיגעון במתחם ה VIP של האירוע: דורית בר אור שהגיעה עם החבורה שלה, יעל פוליאקוב ומושיק גלאמין, הישר ממתחם ה"פרנדס אנד פמילי" בהופעה של מדונה, ממש כמו סיון קליין, גיא גיאור ודפנה, שי-לי שינדלר ושי כהנא שהשאיר את טל טלמון בבית ובמשיך לבלות אחר כך במועדון אחר בעיר.

נירו לוי, קארין כהן. שוקה כהן
ושוב איתכם. נירו וקארין/שוקה כהן

עוד עמדו ליד הבר: נירו לוי, שיצא לחופשה מצילומי התכנית הריאליטי החדשה, והגיע לחגוג עם אשתו לשעבר והצמודה בהווה, קארין כהן, נטלי דדון והצמוד שהגיעו מהדירה החדשה שלהם, חן אהרוני, מיכל שפירא ועוד.

סיון קליין. שוקה כהן
מי צריך דייט כשאת מבלה עם מדונה? סיון/שוקה כהן

כאילו ההאנג אובר לא היה מספיק נורא, למחרת המשיך אדם לעוד מסיבה, הפעם של החברה הטובה שלו, בר רפאלי. אתם חייבים לראות מי עוד הגיע למסיבה הזו.

וואלה! סלבס מפחדת ממסיבות גדולות, תמיד איכשהו היא מוצאת את עצמה תלויה הפוכה מהשנדליר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully