וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיכל אמדורסקי: אין לי מיליון דולר פנויים

וואלה! סלבס

19.5.2012 / 0:02

כמדי שבוע, גם הפעם וואלה! סלבס עצרה סלב לשיחה קצרה והפעם היתה זו מיכל אמדורסקי שעלתה בחכתה והסכימה לענות על השאלות המעצבנות שלנו. וואלה! סלבס מורה מחליפה

אביב חופי

מיכל אמדורסקי, אולי אחת הנשים הכי כיפיות בטלוויזיה זכתה השבוע לביקורת מבאסת במיוחד מפיו של משה דץ, שהודיע קבל עם ופייסבוק שלדעתו אמדורסקי היא לא באמת זמרת, שופטת או רקדנית.

כאילו לא די בזאת, גם המקרר בביתה של אמדורסקי מצא את מותו בדרך פלא וקרס אל תוך עצמו. למזלה של הזמרת ההורסת, וואלה! סלבס חשה חיובית ובמקום לדגור על השלילי, היא החליטה לשאול אותה שאלות אחרות לחלוטין, כמו מה היתה עושה עם מיליון דולר?

אמדורסקי לא אחת שצריכה להתבייש בחשבון הבנק שלה (טפו טפו), הודיעה שהיא לא חושבת על דברים שאין לה וכשיהיו לה מיליון דולר היא תתפנה לחשוב על מה לעשות איתם ואז הסבירה, "אין לי מיליון דולר פנויים". נרגענו.

כשנשאלה האמדורסקי מה היא עושה כשהיא נתקלת באקס שלה, הודיעה שזה קורה רק בחילופי משמרות על הילדות וגם אז לא קורה כלום, ולמקרה ותהיתם מה היא עושה רגע לפני השינה, גם לזה יש למיכל תשובה: "אני צופה בערוץ הביוגרפיה", מרשים ביותר, "אתה יודע שזה בתשלום, כן?", הבהירה. אה כן, גם על הפאדיחות שלה היא הסכימה לדבר, "יש לי הרבה פאדיחות, אני לא צריכה להוסיף, נכון?" בהחלט.

וואלה! סלבס צופה כל לילה בערוץ ויוה פלטינה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully