וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: בר רפאלי משחקת טניס בתחתונים

וואלה! סלבס

1.4.2012 / 9:30

חודשיים אחרי שוואלה! סלבס סיפרה לכם לראשונה על הפרסומת החדשה של בר רפאלי למותג התחתונים שלה ושל דודי בלסר, קבלו את הוידאו השלם והרותח. וואלה! סלבס ספורט אלגנט

בר רפאלי הבינה שבזמן שכולנו מסתובבים בבגדים תחתונים בעיקר בבית, היא מעדיפה לעשות את זה בחוץ, ועוד לקבל על זה כסף. דוגמנית העל, שחברה לאחרונה לאיש העסקים (והדוגמן בדימוס) דודי בלסר, על מנת ליצור ליין בגדים תחתונים בעיצובה, חשפה אמש (מוצ"ש) את הפרסומת הראשונה למותג.

בפרסומת הרותחת שהעלתה לחשבון הטוויטר שלה, ניתן לראות את הסופר מודל על מגרש הטניס, משתעשעת עם כדור ומחבט ובעיקר נראית רצינית בקשר לטניס שלה. חובבי הספורט וודאי יבקרו את הצעדים הלא מקצועיים שלה הדוגמנית, החבטות ותנועות האגן, שאר הסטרייטים יהנו ממה שנראה כמו בגדים תחתונים ממוצעים על פיגורה אחת לוהטת במיוחד.

"החלק הראשון מוקדש לרפה", צייצה הרפאלי בחשבון הטוויטר והוסיפה את שמו המלא של ידידה הטוב רפאל נדאל. הקטע המדובר, אגב, הוא זה בו שולקת המודליסטה את התחתונים האומללים שהלכו לאיבוד בעכוזה. סקסי!

סוף השבוע האחרון לא היה שקט עבור הדוגמנית שבילתה במילאנו והתבאסה שלא פגשה את רוברטו קוואלי, אבל אל דאגה, היא כבר צייצה לו שבשבוע הבא היא בלונדון וממש חייבת לשחזר את המסיבה ההיא שהיתה להם על היאכטה הפרטית שלו. שיואו!

כאילו לא הספיקו לה הצרות, רפאלי יצאה למסיבה וכשלפתע נעל עקב יוקרתית שנעלה מצאה את מותה בנסיבות טראגיות והשאירה את רפאלי עם נעל אחת ברגל, ואחת עם סטילט מרוסק. "אני לא מאמינה" היא צייצה", "נשבר לי העקב באמצע מסיבה, איזה כיף לי". איך פתאום מחאת הדלק נראית אידיוטית, אה?

וואלה! סלבס שוברת עקבים כל יום. ככה זה שאת מלכת סאדו.

מה אתם חושבים על הוידאו של רפאלי? בואו לרכל איתנו בפייסבוק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נשבר לה. רפאלי והעקב/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully