וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רון שחר VS האח הגדול

וואלה! סלבס | צילום: שרון בק, יחצנים

29.3.2012 / 10:40

רגע לפני הגמר הגדול של התכנית הכי נצפית על המרקע, רון שחר מפשיל שרוולים ויוצא למתקפה חזיתית נגד "האח הגדול" בתגובות פייסבוק עוינות. וואלה! סלבס ציפרלקס

רון שחר לא ממש אוהב את "האח הגדול". אם עונה שלמה הוא שמר את הסוד הזה בבטן, אמש (ד'), החליט שהוא לא יכול יותר ויצא מהארון עם דעותיו המפתיעות קבל עם ופייסבוק.

סטטוס של תמונת הגמר של תכנית הריאליטי פורסם בפרופיל של אחד מחבריו של שחר, ומנחה "המירוץ למיליון" לא יכול היה לשתוק. בתגובתו הראשונה תהה בקול רם בגמר של מי מדובר? "מה הם עשו?! על מה ניתן להם פרס? לאיזה תחום תרמו? כמה?! את מי הם מייצגים? למה? אשמח לקבל תשובות. בעיקר מנשים בגילאי 47-52. תודה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חתיך ועצבני. שחר/מערכת וואלה!, צילום מסך

אף מומחה בטווח הגילאים ששחר הזמין לא צץ עם הסבר מלומד, אך לא מעט תשובות אכן הצטרפו, אחת מהן הצליחה לעצבן את שחר במיוחד, ובה נכתב שהתכנית נתנה תעסוקה להרבה אנשים.

שחר שוב לא יכול היה לנצור לשונו וירה, "נו באמת!!!!!!!", נבח, "נתנו תעסוקה להרבה אנשים?? תעסוקה??!!! תעסוקה =מקצוע=פרנסה", הסביר, "מקווה בשבילך שאכן 'התעסקת? כל התקופה מהתכנית הזו".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

כאשר נדרש להפסיק להיות ציני הודיע: "להתנער מציניות??!! התכנית מבוססת על זה!! כלפי הצופה וכלפי הדבילים שרובצים שם 100 ימים בחוסר מעש!!! מה הילדים שלנו לומדים מהם למען השם??!!". אל דאגה, גם על זה יש לו תשובה, " לשבת, לגרבץ, לעשן, לשכב, לעשן, לחרבן, לשבת, לעשן, לאכול, לקלל, לעשן". גם הפעם שחר דרש דעת מומחה, אלא שעכשיו הגיל המבוקש עלה, "אשמח לשמוע דעת מומחה. רצוי בגילאי 56-64".

אחד הגולשים החליט שהוא לא יכול לשתוק יותר ודרש לדעת "מי אתה, רון שחר, שצריך לתת לך תשובות?", שחר המשולהב לא העביר את זה לסדר היום והגיב גם על זה: "אדיוט . אני אוהב אנשים כמוך. פחדנים ואפסים שמקללים בפייסבוק וברור שגם מזעזעים וגועליים שכותבים טוקבקים מכפישים, מלאי קנאה ורוע. מעניין אותי אם ברור לך שנפלת על הבנאדם הלא נכון הפעם?! ברור לך שאם היית עומד מולי ומפזר ה'ברכות' שלך ממש קרוב, היית מוצא עצמך ללא שיניים בפה ומכוער אף יותר ממה שאתה?! אידיוט!!!".

מסוכנות פרי כפרי, המייצגת את שחר, נמסר: "אין תגובה"

וואלה! סלבס חושבת שרון שחר היה ילד רע ומגיע לו ביס. בכל חלק בגוף!

מי הפייבוריט שלכם בגמר "האח הגדול"? הצביעו בסקר

מה אתם חושבים על מה שרון שחר אמר? מסכימים איתו? בואו לרכל איתנו בפייסבוק

רון שחר: "המירוץ למיליון לא משדלת ילדים לסמס"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully