וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בר רפאלי ציון ברוך ויעל פוליאקוב מבלים באילת

וואלה! סלבס

22.3.2012 / 10:47

הדוגמנית רק נחתה מצילומים בלוס אנג'לס וכבר זינקה שוב על מטוס, הפעם לאילת. השותפים לפשע: ציון ברוך ויעל פוליאקוב. וואלה! סלבס קופצת מהגשר

אם תסכמו את מספר השעות שבר רפאלי מבלה על מטוסים, תקבלו חודשים שלמים של ריחוף מעל אוקיינוסים. רפאלי המהממת קפצה לקטנה ללוס אנג'לס, שם הצטלמה לקמפיין של חברת תכשיטים. רגע אחרי שנפרדה מהיהלומים שוב זינקה על מטוס, הפעם בחזרה לישראל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קטעים איתכם. ציון, בר ויעל חוגגים/מערכת וואלה!, צילום מסך

הייתם חושבים שהג'ט-לג שרפאלי כל כך סובלת ממנו לאחרונה ישפיע על המודליסטה וישלח אותה למספר ימי מנוחה בבית, אבל לא כך. הבלונדה ארגנה שני חברים העונים לשמות ציון ברוך ויעל פוליאקוב, ויחדיו טסה החבורה לוויקיישן באילת.

מה אתם יודעים, גם אחרי שרואים את כל העולם, נופשים בכל האתרים הכי שווים בגלקסיה וחורשים על כל בתי המלון הכי מנצנצים בפלנטה, החופשה הכי מפנקת היא כזו שמעבירים עם חברים מטורללים בבית מלון בעיר הדרומית.

רגע לי שאתם מצקצקים בבוז, אולי כדאי שתדעו שהוילה שהחבורה תתארח בה, שייכת למלון "אורכידאה" היוקרתי, שם גם צולם לאחרונה קטלוג בגדי הים של "בלייזר", וכוללת שני חדרי שינה פלאס בריכה פרטית, פלאס מרפסת ענר מאובזרת. השאלה היחידה שנשאלת היא: אם יש רק שתי מיטות, מי ישן עם מי?

וואלה! סלבס נוסעת לאילת רק כשהיא מוצאת דיל מפנק שכולל מקום בקומה העליונה של מיטת קומותיים באכסנייה, פלאס ברקפסט קונטיננטל שכוללת לחם מאתמול ומי ים בכוס זכוכית.

יש לכם הצעות איך כדי לחבורה לבלות באילת? צילמתם את החבורה? רכלו לנו בפייסבוק.

ריהאנה מאשטון קוצ'ר מתקרבים: בילו לילה יחדיו בדירת הרווקים שלו

כמעט כמו אילת: שרית חדד טסה למקסיקו

מה עשתה דנה אינטרנשיונל בהרצאה על חוקי הפיזיקה?

כבר לא: גילי מוסינזון ותמר מרקוביץ נפרדו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שני חדרי שינה, בריכה אחת. מי חולק מיטה עם מי?/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully