וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"סטיבן דורף מתנהג כמו דיווה"

וואלה! סלבס

20.3.2012 / 1:01

גורמים בהפקת הסרט "זייתון" שמצטלם בארץ, מספרים כי השחקן ההוליוודי מתנהג כמו דיווה, צורח על כולם ובעיקר ממרר להם את החיים. וואלה! סלבס דיווה יש רק אחת

מתברר שגם שחקנים הוליוודים סוג ט' כמו סטיבן דורף, יכולים להרשות לעצמם להתנהג כמו דיוות משוגעות. אחרי שחרש את כל רחובות תל אביב, ביקר בכל מועדון לילה וגרם לכולנו, כן גם לוואלה! סלבס, לחשוב שמדובר במלאך אמיתי שלא מזיק לסביבה, קבלו תיקון.

דורף, השוהה בימים אלו בישראל ומצטלם לסרט "זייתון", מתואר, על פי אנשי הפקה, כדיווה מהגיהנום. גורמים בהפקה ידעו לספר לוואלה! סלבס כי דורף מתנהג בצורה מחפירה, משתולל במהלך החזרות לסרט, מתעצבן על כל דבר, צועק על כולם, מקלל ובעיקר ממרר את חייהם של דרי הסט.

עידו מוסרי, סטיבן דורף. אביב חופי
הלו, תרגיע. דורף ומוסרי/אביב חופי

"זה לא קל לעבוד איתו", מספר גורם בהפקה, "הכל עובד לפי מצבי הרוח שלו. יש לו התפרצויות זעם וברגע שזה קורה, אתה פשוט מפחד לעמוד לידו, כי הוא מתנהג כמו מטורף וצורח".

"היה תרגיל אקרובטי שניסו ללמד אותו והוא לא אהב", מספר גורם בהפקה, "אז הוא פשוט החל לצרוח על איש הפעלולים, ולהגיד לו שהוא לא מבין כלום מהחיים שלו".

לצערם של אנשי ההפקה, אין באפשרותם להיפטר מהשחקן ולהעלות אותו על הטיסה הראשונה להוליווד, אז לפי מקורות בחדר החזרות, הוחלט לפנות לחברו הטוב, עידו מוסרי, על מנת שינסה להרגיע אותו. "מוסרי הוא הבן אדם שהכי קרוב אליו בישראל", סיפר יודע דבר, "כשפנו אליו הוא פשוט היה בהלם והתבייש בהתנהגות של החבר שלו. הוא אמר שהוא ידבר איתו ונקווה שעכשיו הכל יהיה בסדר". מחזיקים לכם אצבעות.

עידו מוסרי, הרגעת אותו?
"סטיבן בחור מקסים, אני מאד אוהב ומעריך אותו, אבל תשמע, הוא רגיל לסטנדרטים אחרים של עבודה".

זה אומר שהוא דיווה ורב עם כולם?
"לא. אני לא שמעתי שום תלונה עליו, אבל יכול להיות שבאמת היה משהו, אבל גם אם היה חיכוך הוא לגיטימי וסטיבן רוצה רק את טובת הסרט. והוא שחקן מאד טוטאלי".

ערן ריקליס, במאי הסרט בתגובה: "סטיבן בנאדם מקסים ואני לא יודע על מה אתם מדברים".

כשוואלה! סלבס רוצה להתנהג כמו דיווה היא פשוט שמה כמה נוצות ושרה מול המראה.

מה אתם חושבים על הדיווה מהוליווד? בואו לרכל איתנו בפייסבוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully