וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רון שחר נגד שיטת הממשל

וואלה! סלבס

25.1.2012 / 0:00

אפקט לפיד: לא רק יאיר לפיד עורק לפוליטיקה, גם רון שחר לא ממש מאושר ממה שקורה שם בירושלים. אז יחד עם עוד כמה סלבריטאים החליט להירתם לשינוי. וואלה! סלבס פרלמנט לייט

יח"צ - חד פעמי

רון שחר, יאנה גור, רובי פורת שובל, לוסי דובינצ'יק, אלון נוימן, דני שטג ודרור קרן, החליטו שהם לא ממש מרוצים משיטת הבחירות בארץ ובכלל ממה שקורה בכנסת בימים אלו. אז במקום לפרוש מחיי הזוהר וההשקות ולהשתכשך בבריכת הכרישים המעופשת בירושלים, הם החליטו להתאגד יחדיו ולצלם סרטון שיעודד את העם למחות נגד השיטה.

"מכירים את זה שאתם מצביעים לכמה אנשים שאתם מכירים באיזו מפלגה ואז פתאום מצטרפים עוד כמה שלא שמעתם עליהם ולא הייתם מצביעים להם בחיים?", שואלת החבורה, וממשיכה לתהות בקול רם על מצבם של משרד הבריאות, האוצר והתרבות בארץ ומשכנעת את הצופים להצטרף למאבקם לשינוי השיטה, תחת הסלוגן "זו השיטה גאון". הקמפיין, שהושק לאחרונה, הוא רעיון של "המרכז להעצמת האזרח", הפועל לשינוי שיטת הממשל.

אז בין אם אתם מסכימים עם השיטה, האג'נדה או סתם רוצים לראות את הכוכבים האהובים עליכם מדברים על דברים שנוגעים לכולנו, קבלו את הסרטון המלא פלאס סרטון פספוסים קורע, במיוחד בשבילכם.

בסרטון הפספוסים ניתן לראות את יאנה גור מתרסקת על הרצפה לאחר שהתיישבה על כיסא רעוע, את רון שחר מתבלבל עם הטקסטים ואץ רובי פורת שובל קורעת את הצוות מצחוק. לפני שאתם מצביעים בקלפי, בואו תצביעו עם העכבר על הקליפ הקורע ותצחקו קצת. גם זו שיטה. גאונים.

וואלה! סלבס רצתה לרוץ לפריימריז, אבל לא היו לה נעלי ספורט

גם בספורט: רון שחר נרשם למכון הכושר של יהודה לוי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully