וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האח הגדול: תמיר ורדי בריקוד חושני

וואלה! סלבס | צילום: רונן אקרמן

4.1.2012 / 11:55

אילו תמיר ורדי, הדייר הכי הזוי בבית האח הגדול, ידע לפני שנה שהוא יכנס לוילה הכי מדוברת במדינה, ספק אם היה מרשה לעצמו לרקוד ככה במסיבה. לא לבעלי קיבה חלשה. וואלה סלבס וואליום

כפי שניתן להבין בימים האחרונים, חלק מדיירי "האח הגדול" הם לא אנשים שחוששים ממצלמות ולא נהגו להסתתר מהן גם בעבר. אביבית בר זוהר שלפה דד מתוך החזייה ושיחקה אותה דוגמנית על חלל, שרי שמחוב ה"לוליינית", הופיעה מול אוליגרכים בתחתונים וחזייה ועכשיו גם תמיר ורדי מוכיח שהוא מטורלל בדיוק כמו חבריו לתכנית.

בסרטון שנמצא לאחרונה על ידי וואלה! סלבס נראה תמיר כשהוא פוצח בריקוד מהסיוטים, הפעם לצלילי "careless whisper" של ווהאם, הו האייטיז. עם תנועות כאלה, פלא שג'ורג' מייקל התאשפז? מתברר שורדי הגיע לאיזה אירוע בינואר שנה שעברה, רק שנה לפני שהתוודע לצלילי "ביוטיפיול" של כריסטינה אגילרה, והביך את עצמו מול כל העולם. הדייר המחופף כל כך התלהב מהשיר המרגש, עד שעלה על במה מאולתרת שהיתה במקום, חלץ נעליו והחל לפזז משל היה חשפנית כרותת אונה.

כאשר לא שכב על הרצפה וליטף את הכרס לקול צהלותיהם של הסובבים, הוא פתח את כפתורי מכנסיו ודיגמן מבט ספק סקסי, ספק קורא לעזרה מול מצלמה המומה שנקלעה למקום.
בתור מי שרק בפרק של אמש (ג') סיפר לאח הגדול עד כמה הוא מרגיש בודד, נראה שבחיי היומיום שלו, הוא דווקא רגיל להיות מרכז תשומת הלב.

וואלה! סלבס ניסתה את התנועות של תמיר במסיבה, אבל אז הגיעה ניידת וארבעה רופאים עם זריקה גדולה.

נקרעתם? נעלבתם בשמו? בואו לדבר על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully