וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נירו לוי ואורטל סולימן יוצאים מהארון

וואלה! סלבס | צילום: ניר פקין

1.1.2012 / 10:43

אחרי שקארין כהן והחבר החדש שלה חרשו כל איוונט אפשרי, הגיע הזמן שגם נירו לוי והחברה החדשה שלו, אחת מכוכבות "הדור הבא 7\24", אורטל סולימן, יצאו לאור. וואלה! סלבס ריבאונד

חודש אחרי שקארין כהן הוציאה מהארון את הזוגיות הטרייה שלה לטל אהרון, הגיע תורו של הגרוש החרוש של כהן, נירו לוי להשוויץ בחברה החדשה שלו, אחת מכוכבות "הדור הבא", אורטל סולימן. מתברר שהשניים, שהכירו בזמן שהותו של לוי בוילה המפורסמת של התכנית, שמרו על קשר רופף, שהתהדק לאחרונה, כאשר לוי וכהן התגרשו סופית.

אורטל סולימן, נירו לוי. ניר פקין
מאמי, אל תתרגלי, בקרוב תגיע פליטת ריאליטי חדשה/ניר פקין

השניים הפציעו יחד למסיבת הסילבסטר שאירגנו נועה תשבי ומוטי רייף בבר ה"זינגר" של ערן פפר, החבר של מיה דגן, שנערכה אתמול (ש') בערב. סולימן ולוי הפתיעו אחוזי ידיים וסיפקו לעולם תמונה זוגית ראשונה. יומיים קודם לכן, קארין העלתה בהפתעה את נירו לשידור בתכנית הרדיו של זוהר ישראל ושלה (שם היא מחליפה את מרינה קבישר), ברדיו "לב המדינה", פרגנה לו על הזוגיות החדשה עם אורטל ולבסוף קינחה בעקיצה: "בעוד כמה ימים נפתח בית האח הגדול, אם תחכה קצת, אולי תמצא פליטת ריאליטי קצת יותר שווה". אאוץ'. למי שדואג, אחרי התכנית כהן התקשרה לנירו כדי להתנצל.

נירו והסולימן שלו הגיעו למקום עם הצ'ילבה החדשה של קארין, נטלי דדון והחבר החדש שלה, חמי בראל. שמועות מדברות על זה שדדון היא הבאה לקבל שיחת טלפון מפתיעה מכהן במהלך שידור תכנית הרדיו.

וואלה! סלבס לא יוצאת עם פליטי ריאליטי, רק עם פליטים סודנים. הם לפחות מגיעים עם דרכון זר.

אורטל סולימן, נירו לוי, נטלי דדון, חמי בראל. ניר פקין
חבורה שכזו. סולימן, בראל, דדון ונירו חוגגים/ניר פקין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully