וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טריני וסוזאנה בקמפיין עם גילה אלמגור ואייל ברקוביץ

וואלה! סלבס | צילום: גולשים

14.12.2011 / 14:10

טריני וסוזנה עשו גיחה קצרה לארץ, והפעם לצלומי פרסומת לחברת כרטיסי אשראי. מי שעוד הצטלם לפרסומת של החברה, הם גילה אלמגור ואייל ברקוביץ. וואלה! סלבס פרובנציאלית

שנה חלפה מאז מתקפת טריני וסוזאנה על הארץ, עם תוכנית המהפכים הלוהטת שלהן. אמנם לא הרבה השתנה בנוף האופנתי מאז נטשו השתיים את רחובות הערים הגדולות, אבל היי, זה לא מה שהפריע לאיזו חברת אשראי לקחת אותן לקמפיין אחד, לוהט במיוחד.

כוהנות האופנה נחתו בארץ בסוף השבוע האחרון, התמקמו בסוויטות המפוארות שלהן במלון הילטון וחיכו ליום הצילום. הקונספט שנקבע: באופן מפתיע, לא מדובר במסע שופינג או מהפך מרשים לעובר אורח מאותגר אופנתית, אלא דווקא בזוג מאוהב שיצא לנופש בדרום הארץ, בזמן שהגבר (המגולם על ידי השחקן החתיך נאור זילברמן) רוצה חוויות אקסטרימיות, האישה (ענבר דנון) סובלת לה בשקט. כאן נכנסות טריני וסוזאנה לתמונה, ומדי פעם הן מגיחות, פעם על גמלים ופעם סתם במדבר, ומחממות את האשה על בעלה. "מה את עושה פה? למה אקסטרים? לכי לשופינג" וכו, דואגות לכרטיס האשראי, ומפרקות משפחות. ככה צריך.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יאללה למאזטים! טריני/מערכת וואלה!, צילום מסך

בסרטונים אחרים מאותה סדרת פרסומות, משתתפים גם גילה אלמגור המקדמת את מסלול הופעות התיאטרון של החברה, ואייל ברקוביץ' המקדם את המסלול הספורטיבי.

רגע אחרי סיום הצילומים השתיים חשו רעב כבד ובמקום לפקוד אחת ממסעדות היוקרה שבתל אביב, החליטו הבריטיות לטחון בעממיות. השתיים נצפו כשהם בולסות את עצמן לדעת במסעדת חג' כחיל שביפו. הכי אותנטי.

רגע לפני שאתם יוצאים לחפש את השתיים ברחובות העיר, דעו שהפשניסטות כבר נטשו את הארץ אתמול (ג') ולא מתוכננות לחזור בזמן הקרוב. ביוש!

גם וואלה! סלבס רצתה לעשות מהפך. אז היא מרטה שיערות באף.

הביקור האחרון של כוהנות האופנה בארץ.

על התפקיד החדש של גילה אלמגור שמעתם?

מה דעתכן על טריני וסוזנה? בואו לדבר על זה בפייסבוק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לתקוע חומוס זה שיק! טריני מנציחה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully