וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מזל טוב: יון תומרקין ועמית פרקש שוב ביחד

וואלה! סלבס | צילום: אביב חופי

12.9.2011 / 12:42

קבלו את הקאמבק של השנה: אחרי שהצליחו להתיש את כולם עם הרומן האון אנד אוף שלהם, הסטטוס החדש בקשר הביזארי של יון תומרקין ועמית פרקש הוא זוגי בהחלט. וואלה! סלבס סרט טורקי

מקורבים ליון תומרקין ועמית פרקש דיווחו לוואלה! סלבס שבמהלך מסיבת הבריכה שסגרה את צילומי הסדרה, השניים נראו קרובים מתמיד ולא ניסו להסתיר את עצם הקאמבק המתבשל לנו מתחת לאף.

עדי ראייה מספרים שבזמן ששאר אנשי הקאסט התעסקו בענייניהם, היו אלה פרקש ותומרקין שנעלמו לפינה שקטה שם החליפו נוזלים. "לא צריך לבנות על רומן שם", מספר מקורב לשניים והוסיף, "האקס שלה השתחרר מהצבא ונסע לטיול ארוך בחו"ל, יון חיזר אחריה והיא פשוט הלכה על זה". מקורבת אחרת לזוג סיפרה שנכון לעכשיו שום דבר לא מוגדר, "אבל כמו שזה נראה עכשיו הם לקראת סוג של קאמבק".

מעדיפים את יון רווק מבוקש או בזוגיות? בואו להצביע בפייסבוק

עמית פרקש, יון תומרקין. אביב חופי
רגע, אז ביחד או לא? עמית ויון צמודים/אביב חופי

בפרקים הקודמים: תומרקין ופרקש הכירו בשנת 2008 דרך חברים משותפים ומיד הכריזו על ניצוצות ואהבה לנצח נצחים. מאז הספיקו השניים להיפרד אין ספור פעמים, להכחיש קאמבק, לחזור זה לזרועותיה של זו, לככב יחדיו בדרמת הערפדים "החצויה" ולהיות צ'ילבות.
בראיון שער זוגי ל"פנאי פלוס" סיפר תומרקין המגה רומנטי שבעבר נסע לביתה של הפרקש בקיסריה באישון לילה עם פרחים ושוקולד, מה שלא ממש עזר לו לזכות בליבה.

מסוכנות ADD סירבו להגיב על הפרטים.

וואלה! סלבס הכי בעד סקס עם האקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully