וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאיה בוסקילה ומתן כהן חתונה

וואלה! סלבס | צילום: פביאן קולדורוף, יחצנים

12.6.2011 / 20:32

אחרי שבעה חודשים של ריליישנשיפ, תגיד אוטוטו מאיה בוסקילה איי דו למתן כהן באולמי נסיה בצומת ראם. קבלו פיקצ'ור של הזוג האוהב במדי הכלולות. וואלה! סלבס שואלת: פאסון או אסון?

אחרי שבעה חודשים של מערכת זוגית, היום (א') מהדקת מאיה בוסקילה (33) את הקשר עם מתן כהן (24) בחתונתם הכה מיוחצנת ומתוקשרת בביצה המקומית. פלאש בק: הזוג הכיר דרך חבר משותף שהתחנן בפני בוסקילה שתכיר את חברו מתן, איש ביטחון . בוסקילה הסקפטית נפנפה את הקונספט לשידוך ואחרי ניג'וסים חוזרים ונשנים, לבסוף הסכימה לדייט ומאז, מאז הם החליפו טבעות והערב הם יגידו אחד אל השניה איי דו באיוונט יחצני מפורק בסלבס.

ואחרי מסיבת רווקות באילת וטקס חינה מסורתי, הלאברז חגג את ליל כלולותיו בסוויטה הנשיאותית הגדולה ביותר בישראל, במלון בוטיק אלכסנדר, בסוויטה שמשתרעת על פני כ- 550 מ"ר, עם פינוקים שכוללים בריכה פרטית, ג'קוזי פלאס סאונה ושני חדרי שינה מפוארים עם נוף שמשקיף אל העיר.

לחטטנים שביניכם: החתן והכלה הגיעו למלון בשעות הבוקר והזמינו ארוחת בוקר עשירה שכללה מבחר גבינות בוטיק, חביתת ירק ופירות טרופיים. את שמלת הכלה הינדס עבור בוסקילה המעצב דני מזרחי. אז מה אתם חושבים על הפיס: פאסון או אסון?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully