וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שפרה קורנפלקס מאמצת את המראה הטרנדי

חנה וינטור | צילום: אביב חופי, שוקה כהן, gettyimages

6.5.2011 / 0:33

הדר לוי במדור של חנה וינטור. אביב חופי
הדר לוי במדור של חנה וינטור/אביב חופי

ככל שידוע לחנה וינטור הדר לוי לא משתתפת בהצגת הילדים "היידי בת הכבשה השחורה של עולם האופנה", אז מדוע התקינה זאת תלתולת בקריז לראשה, שמלה שנשלפה מפחי מגמת תיאטרון אזוטרית ושוז לא קשורות לאירוע פח"ע זה בשום צורה או אופן? ואם כל הטירוף הזה הוא חלק מבדיחה אז סורי כפרה, במקרה זה הבדיחה היא את.

אירית רחמים במדור של חנה וינטור. שוקה כהן
אירית רחמים במדור של חנה וינטור/שוקה כהן

אירית רחמים מאכזבת מחדש והפעם בגלל אאוטפיכס מדאיג שנאה יותר על צ'קרית קלולסית בצ'ינקי ביץ'. בתפריט: ז'קט מחויט וחסר קשר לטוניקת הנקה, מכנסי ג'ינס בעלי קיפול מטופש במכפלות ושוז הורסות, אך לא לטוטאלוס זה. עוד לא דיברנו על השפכטל בהומאז' למייקל ג'קסון וחנה וינטור מזכירה שבגילך הבוגר זהו אינו הזמן לחפף, להיפך.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
אפרת גוש, ירון ברובינסקי במדור של חנה וינטור. שוקה כהן
אפרת גוש, ירון ברובינסקי במדור של חנה וינטור/שוקה כהן

מה קורה עם מרשם הכדורים של ירון ברובינסקי ואפרת גוש? הוא בתלבושת אחידה של סטודנט בפנימייה למעוטי יכולת בשפרעם, שאוסף באופן בלתי חוקי נערה בטוטאלוס אינפנטילי אך לא מחמיא כיאה לגרופית על ריטלין של ג'סטין ביבר. אם משחקי פדופיליה זה הקטע ביניכם אז איכס, ואם זה ניסיון להשיב את רוח הנעורים האבודה, דעו שבשביל זה המציאו את הבוטוקס.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

האם הקרע ביחסיה עם ליאונרדו דיקפריו הביא את בר רפאלי לצוד אחר שוגר דדי נדיב מדובאי? אחרת איך תסבירו את שמלת הסרקופג (המעט כבדה לצפייה) של מיס טחינה 2011? בעלת המדור שוחטת כבש כשהיא מודה שאיננה נגעלת מהטוטאלוק של בר רפאלי שכולל גם פריזורה נאה ואקססוריז לא רעים. יא חביבתי.

פינת הליטוף

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

נחמד לראות את שפרה קורנפלקס מאמצת את המראה הטרנדי אך הפעם כמוטיב מוליך שיק עדכני. במקום טוטאלוס של מנת סביח מורעלת שכוללת ז'קט בגוון סלמונלה, מכנסוני ליהיא גרינר לא מחמיאים וגרבונים מסנוורי קרנית, נעים לצפות בקורנפלד כשהיא שוהה בטופ אוורירי שצוות לחצאית מחמיאה. נייס סיסטר, נייס.

צאי מזה

מירב מיכאלי. אביב חופי
מירב מיכאלי/אביב חופי

אם פמינזם משמעו להתהלך בפריזורע מגורזת שדורשת גיזום, רמת טיפוח נמוכה מזו של בן לאדן, חנה וינטור מעדיפה לשרוף את החזיה כשהיא עדיין על מרב מיכאלי. גם בחקירה שניה לא הצליחה המתבוננת להבין מדוע מיכאלי יצאה את ביתה כמוכרת זרי פטרוזיליה משוק הכרמל. האם מדובר בתוכנית תחקירים חדשה, מחאה שרק היא שמעה עליה, או אולי חרם צרכני על הפרוגסטרון שלה? היודעים את התשובה מוזמנים ליצור קשר עם זקיקי השפם שמעל לשפתותיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully