וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנצי שני נכנע?

לילה אודינייב

20.12.2009 / 12:16

לוואלה! סלבס נודע כי הערב יעזוב אחד הדיירים את בית האח הגדול, עקב קשיים אישיים. האם מדובר בדייר הכי מסקרן שכבר מספר שבועות מאיים ללכת?

בנצי שני, הדייר שפתח לוואלה! סלבס את הסתימה, מאיים כבר מספר שבועות לצאת מהבית בעקבות געגועים עזים למשפחתו, בשילוב עם הקושי שלו לחיות עם תקציב סיגריות סגפני. לאחרונה, לאור משימת "העשירים והעניים" בבית האח, ובהתחשב בעובדה שבנצי נמצא כבר יותר משבועיים בחלק של העניים, גברה אצלו תחושת המיאוס, ובסוף השבוע האחרון הוא הודיע לדיירים שבכוונתו לבקש באופן סופי להשתחרר מבית האח. ואכן, ביום שישי בנצי נכנס לחדר האח הגדול, וצופי ערוץ 20 יכלו לחזות במרבית הדיירים מנסים לשכנע אותו להישאר, ובמיוחד אלירז, שנוכחותו של בנצי חשובה לו מאד. לוואלה! סלבס נודע כי הערב צפוי אחד הדיירים לעזוב את הבית, ויש להניח כי למרות המאמצים מדובר בשני, שדיבר על רצונו לפרוש מהתכנית פעמים רבות, ובמיוחד בימים האחרונים.

האח הגדול, שנפרד כבר מחמישה דיירים (לא כולל העזיבה האפשרית הערב), יאזן את מספר המתמודדים בעוד שבוע בדיוק (27.12.09), אז יכנסו לבית מספר לא מועט של דיירים חדשים, במהלך תכנית מיוחדת בשידור חי.

- מהפקת "האח הגדול" נמסר בתגובה: "במהלך השידור הערב צפויות התפתחויות דרמטיות. האח הגדול מזמין את כולם לצפות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully