וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפט שופ בויז צנועים

לילה אודינייב

9.7.2009 / 11:25

בזמן שאמנים חו"ליים אחרים דורשים למיין את הענבים לפי צבע ומשקל, צמד הפופ דווקא מסתפק במועט. וואלה! סלבס מגישה את מסמך דרישות המזון המלא ל-4 הימים שיעבירו כאן. לא נגענו

"אנא קחו לתשומת לבכם שמשלוחים ו/או ארוחות שעברו חימום חוזר לא ייחשבו הולמים או מקובלים".

"כל האוכל צריך להיות טרי ומוכן בתנאי היגיינה גבוהה. בכל זמן ארוחה תוצג גם חלופה צמחונית. כל הארוחות יוגשו בכלי חרסינה, על מפות שולחן נקיות בליווי סכו"ם מתכת. יש לספק כמות נאה של כוסות חד-פעמיות מפלסטיק וכן חד-פעמיות המתאימות לשתיה חמה. בכל הארוחות יש לכלול גם תבלינים: מלח, פלפל, קטשופ ורוטב חריף".

ארוחת בוקר

"ל-15 סועדים. כוללת ביצים, בייקון או נקניקיות (עם חלופה צמחונית), עגבניות או תפו"א מטוגנים עם בצל, לחם לבן ולחם שחור בליווי מצנם, חמאה, ממרחים דלי שומן, ריבות, דבש, דגני בוקר, מאפים מתוקים, דונאטס, קפה, תה, חלב ומיצי פירות".

ארוחת צהריים

"ל-20 סועדים. מרק צמחוני חם, מנה קלה כגון: פסטה, פיצה, דג או מגש של בשר קר; סלטים טריים, מבחר גבינות ומוצרי מעדנייה, לחם לבן ושחור, חמאה, ממרחים, ממתקים, חטיפי צ'יפס, תה, קפה, מיצי פירות, מים מוגזים ומים מינרלים".

ארוחת ערב

"ל-25 סועדים. ארוחת שלוש מנות חמה, הכוללת מתאבנים צמחוניים, מנה עיקרית הניתנת לבחירה בין: דג, עוף ובשר, לצדה תוספת צמחונית של אורז, תפו"א ומגוון ירקות טריים חתוכים. לקינוח יש להגיש מבחר פירות קלופים וחתוכים וכן קינוח מקומי נוסף; לחם שחור ולחם לבן, קפה, תה, מיצי פירות, סודה ומים מינרלים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

הארוחה שאחרי ההופעה

"חמש פיצות ענקיות - חלקן עם תוספת בשרית, חלקן עם תוספת צמחונית וחלקן רק עם עגבניות וגבינה. הפיצות יישלחו למשרד ההפקה בתיאום עם נציג ההפקה של המופע, בשעה שבה הוא יקבע. אנא הכינו לנציג ההפקה מגוון תפריטים נוספים של ספקי מזון איכותי לבחירה, כגון סושי, אוכל תאילנדי ואוכל הודי".

הפט שופ בויז יופיעו ב-21.7 בביתן 1 גני התערוכה, במסגרת "פפסי מקס מיוזיק שואו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully