וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאיה שואף מאויימת

גיל משעלי

19.6.2008 / 13:07

השחקנית הבלונדינית של "היי סקול מיוזיקל" הצטלמה בגיל 16 בעירום יחד עם כמה חברות. התמונות הגיעו למספר אנשים, שמאיימים להפיץ אותן

מאיה שואף הבלונדינית ההורסת מהגרסה הישראלית של "היי סקול מיוזיקל", עומדת להשתחרר בעוד חודש מלהקה צבאית, אבל בתקופה האחרונה היא גילתה שלמרות שהיא רק בת 20, העבר מצליח לרדוף אותה.

כשהיתה בת 16, שואף הגיעה עם חמש חברות לחוף מבודד בנהריה, שם השישיה הרשתה לעצמה לצלם זו את זו בכל מיני פוזות נועזות, רק עם התחתונים של בגד הים, ועוד צילומים חושפניים אפילו יותר. הבנות העלו את כל התמונות על דיסק, והעבירו אותו מאחת לשניה, עד שיום אחד הוא נעלם. החברות לא ייחסולזה הרבה חשיבות, עד שכמה ימים לאחר מכן התמונות הגיעו למחשבים של התלמידים, וחלק מהצילומים עשו דרכם למייל של אמא של מאיה.

התברר שאחד התלמידים בכתה גנב לאחת הבנות את הדיסק מהתיק, והפיץ את התמונות. מכיוון שכל הבנות היו קטינות באותה תקופה, אביה של אחת התלמידות פעל בעזרת צו בית משפט להסרת התמונות, שהספיקו לעלות במספר רב של אתרי פורנו.

לפני כחודשיים, כשמאיה נבחרה לככב ב"היי סקול מיוזיקל", והתמונות שלה התחילו להופיע בכל מקום, אז התחילו גם טלפונים מטרידים מכל מיני סוטים בפוטנציה, שזיהו אותה בתמונות השישיה המתערטלת, ואיימו שיפיצו את התמונות שברשותם.

מהפקת היי סקול מיוזיקל נמסר בתגובה: "אין תגובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully