וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איכס! גילוי עריות במשפחת קרדשיאן

שירות וואלה! סלבס

28.7.2014 / 9:54

בעלי לב חלש? אחרי שאחד האחים החורגים של בנות קרדשיאן הקניט את אחיו וטען שהוא נדלק על קים - אחיהן החורג ברודי, השיב אש וסיפר שברנדון השובב התנשק איתה כילד. וואלה! סלבס משפחתית

קים קרדשיאן, ברודי ג'נר. אינסטגרם, צילום מסך
תביאי בוסה! קים קרדשיאן עם ברודי ג'נר/צילום מסך, אינסטגרם

אם חשבתם שקים קרדשיאן לא יכולה להפתיע אתכם, או שקלטת הסקס שלה היא הדבר הכי פרוורטי שיכלה לעשות - זה רק כי עדיין לא שמעתם את הסיפור הבא. לא פלא, הרי שהשערורייה נשמרה בסוד. כלומר, עד הפרק האחרון של הריאליטי "משפחת קרדשיאן".

במסגרת פרק מיוחד של הריאליטי המשפחתי (שישודר בישראל בסוף השבוע, בערוץ !E) - הכינה מלכת הטראש ספר צילומים מיוחד עבור בן זוגה קניה ווסט, שלא יכול היה להצטרף לחופשה המשפחתית בתאילנד.

באחת הסצנות, הצטלמה הכוכבת כשהיא לבושה רק בשמלת רשת לגופה (כן, ראו לה הכל). ברודי ג'נר (אחיה החורג) שנקלע לסיטואציה בטעות - ראה את אחותו החורגת ומיד רץ לספר על המקרה לאחיו ברנדון ג'נר ואישתו ליאה. בתגובה, הזוג המאושר החל לצחוק על האח ועל כך שהוא "נדלק על אחותו".


רוצים עוד רכילות?
כוכב להקת וואן דיירקשן מביע תמיכה בפלסטינים
הפסקת אש? אסי עזר יוצא לארוחת צהריים
החופשה הרומנטית של רותם סלע

ברודי ג'נר. באדיבות ערוץ E!, צילום מסך
למי יש יותר גדול? ברודי ג'נר משתובב/צילום מסך, באדיבות ערוץ E!

רגע, כאן זה לא נגמר. ברודי לא נשאר חייב וסיפר למשפחה (אה כן, ולעולם כולו), שאותו ברנדון שזה עתה הסתלבט עליו, התמזמז עם האחות החורגת והסקסית שלו לפני כמה שנים. אתם בהלם? גם מאמא קריס ג'נר.

יש לזה המשך - כיוון שעל מנת "להחזיר" לאחות שגרמה לו למבוכה, החליט ברודי לעשות את אותו מעשה, והחל להסתובב במהלך הנופש בעירום. או במילים אחרות: ברודי רצה להראות לאחותו למי יש יותר גדול. אל תתפלאו אם הוא הפסיד.


וואלה! סלבס התחרמנה פעם עם אחיה החורג של אמא שלה, רגע לפני שהוא התחתן איתה.


רכלו על המבוכה של משפחת קרדשיאן בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully