וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכב להקת וואן דיירקשן מביע תמיכה בפלסטינים

שירות וואלה! סלבס

28.7.2014 / 10:10

כוכבי הנוער בחו"ל לא שותקים בקשר למצב במזרח התיכון. אחרי סלינה גומז וריהאנה שתמכו בפלסטין, גם חבר להקת הבנים וואן דיירקשן - צייץ את תמיכתו בשחרור עזה. וואלה! סלבס פוליטית

וואן דיירקשן.
הכי פוליטיים. חברי וואן דיירקשן עם זאין מאליק בפרונט

מלחמה במזרח התיכון? נדמה שכוכבי הבידור ברחבי העולם לא מפחידים להביע את עמדתם בנוגע למה שמתרחש במזרח התיכון ולהצהיר בגלוי את דעתם הפוליטי. סערת הציוץ המחוק של ריהאנה בעד "שחרור פלסטין" (שגרר התנצלות ופרסום הבהרה מצד הזמרת) והעובדה שכוכבת הנוער סלינה גומז צייצה על תמיכתה בתושבי עזה, לא הכינו את מעריצות להקת וואן דיירקשן - לכך שכוכב להקת הבנים הגדולה בעולם יביע את תמיכתו בעם הפלסטיני.

אם לא היה קשה מספיק לבני הנוער בישראל, כיוון שהחופש הגדול שלהם נהרס בגלל המלחמה - כעת הם נאלצים לראות איך הכוכבים האהובים שלהם מביעים את התנגדותם לפעולות ישראל. הבוקר (ב') הגיע תורו של חמישית מלהקת הבנים המצליחה וואן דיירקשן, זאין מאליק, שצייץ בטוויטר האישי שלו את התגית #FreePalestine (נו, שחררו את פלסטין).


עוד סיפורי סלבס:
איכס! גילוי עריות במשפחת קרדשיאן
הפסקת אש? אסי עזר יוצא לארוחת צהריים
הקרדשיאנס מסתבכות בגלל ציוץ על המצב בישראל?

זאין מאליק, וואן דיירקשן. טוויטר, צילום מסך
שחרר אותנו, ילד. הציוץ של זאין מאליק/צילום מסך, טוויטר

תוך דקות אחדות צבר הציוץ הנוקב עשרות אלפי המלצות ברשת החברתית, נתון שאינו מפתיע מאחר שאחרי מאליק עוקבים לא פחות מ-13מיליון בני אדם ברחבי העולם, בהם גם צעירים מישראל שכנראה סובלים כעת משברון לב. נכון למועד פרסום הכתבה, לא פורסמה הודעת הבהרה או התייחסות מצד הכוכב בן ה-21 לעמדה שנקט - אך יש לציין כי הציוץ של מאליק הגיע רגע אחרי זה של חברו הטוב של מאליק, המפיק נוטי בוי, שהוא ממוצא פקיסטני.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

מאליק שמגדיר את עצמו כמוסלמי, נולד במחוז יורקשייר שבאנגליה, למשפחה שמוצאה בפקיסטן כמו גם מאירלנד. כוכב הנוער הסתבך בעבר בעקבות ציוצים שפרסם ברשת, בהם זה שכתב לפני כשנתיים - אין אלוהים אחר מאשר אללה ומוחמד הוא שליחו של אללה" - מה שהוביל לגל ביקורות על כך שהוא מפיץ את הדת המוסלמית ו"מוכר" אותה לקהל הצעיר. יחד עם זאת, הוא זכה לביקורת מצד מוסלמים, על כך שהוא לא לוקח את אורח חייו הדתי ברצינות. לאחרונה, הסתבך בשערוריית סמים כאשר וידאו שלו ושל חבר הלהקה לואיס טומלינסון, כשהם מעשנים סמים אחרי הופעה, עשה את דרכו לרשת.

כעת העולם יאלץ להמתין לראות איך יגיב סיימון קאוול, מייסד ההרכב המצליח, שכידוע תומך נלהב של ישראל ורק בשנה שעברה תרם סכום כסף מכובד לצה"ל. גם חברו (הפופולרי יותר) ללהקה, הארי סטיילס בעל השורשים היהודים והזיקה לארץ הקודש, הסתבך לאחרונה כשאחז פטיש עם דגל ישראל שניתן לו על ידי מעריצה, באחת מההופעות האחרונות של הבנים - וזכה לביקורת על כך. כעס בין הבויז? כנראה.


וואלה! סלבס תלשה את הפוסטרים של הלהקה מעל הקיר שלה. אבל זה סתם כי התבגרה.


רכלו על הציוץ של כוכב להקת וואן דיירקשן בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully