וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלדים בארון: 5 עובדות שלא ידעתם על סנדרה בולוק

שירות וואלה! סלבס

25.7.2014 / 0:03

מדי שבוע וואלה! סלבס פותחת את הארון של אדם מפורסם לרגל יום הולדתו, ומוציאה משם סודות אפלים ועובדות שלא ידעתם - או סתם כאלה שהעדפתם להדחיק. וואלה! סלבס מוציאה לאור

# סנדרה בולוק, אחת השחקניות האהובות בתעשיית הבידור שחוגגת השבוע 50, ידעה שנים פחות נוצצות, כשאת נעוריה העבירה בדרכים במסגרת עבודתם של הוריה. עד גיל 12 חייתה סנדרה הקטנה בנורנברג, שם גם היה תפקידה הראשון על הבמה בהפקת אופרה. מאוחר יותר, כבר סיירה ברחבי אירופה יחד עם אמה, ובילתה את מרבית זמנה בשיעורי ריקוד ופיתוח קול, למעשה בולוק דוברת עד היום גרמנית שוטפת.


# ואם כבר מדברים על חיים לא נוצצים. לאחר שהחליטה לפרוש מהלימודים לטובת ניסיון פריצה בניו יורק, נאלצה השחקנית המתחילה להתפרנס בכוחות עצמה. כן, אתם מנחשים נכון - ממש כמו כל שחקנית מתחילה, השלימה בולוק הכנסה כמלצרית. נוצץ, לא?

סנדרה בולוק על השטיח האדום. GettyImages
לא נראית יום מעל 30. סנדרה בולוק מהממת על השטיל האדום/GettyImages

# אגב, אם אתם במאים/מפיקים וחשקה נפשכם להציע לבולוק תפקיד בסרט כרוכבת סוסים, או סתם כל דבר שדורש מגע עם הפרא האציל - אתם יכולים לשכוח ממנה. למה? מהסיבה הפשוטה שבמהלך צילומי הסרט "בזמן שגנבת", גילתה סנדרה שהיא אלרגית לסוסים.

# כמו בסרטים, גם חייה האישיים של בולוק היו מלאים בדרמות. בשנת 2000, למשל, הייתה הכוכבת מעורבת בהתרסקות מטוס, לאחר שהמטוס בו טסה החליק ממסלול הנחיתה אל השוליים. הנחיתה המסוכנת נעשתה בתנאי כפור קשים והמסלול היה קפוא. לבולוק, שמתורגלת במצבי תחבורה (או תעופה) בעייתיים עוד מימי סרטי "ספיד" העליזים, לא קרה דבר וגם לא לחבריה לנסיעה.

# אם לא די בכך, בשנת 2008, היו מעורבים בולוק ובעלה דאז ג'סי ג'יימס בתאונת דרכים, זאת לאחר שנהג שיכור פגע ברכבם. מיד לאחר מכן, החליטה בולוק לעצב מושבי בטיחות מיוחדים לשני כלביה.

רכלו על השלדים בארום של בולוק גם בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully