וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיחת פנים: איך השתנו הבקסטריט בויז?

וואלה! סלבס | צילום: אימג'בנק - GettyImages

25.7.2014 / 0:05

להקת הבנים מהניינטיז דחתה את הופעותיה המרגשות בארץ? קבלו פיצוי הולם - כך השתנו הבקסטריט בויז מאז שהיו כוכבים לוהטים ועד לימים אלה, כשהם בני 40. וואלה! סלבס גט דאון

אימג'בנק GettyImages

חובבי הניינטיז התאכזבו לגלות השבוע שלהקת הבקסטריט בויז, חמשת הגברים שהיו אמורים להרטיט את המעריצים בסוף החודש במהלך שלוש הופעות בישראל, לא יגיעו לביקור בארץ הקודש. ניק קרטר, בריאן ליטרל, האווי דורו, איי.ג'יי. מקלין וקווין ריצ'רדסון, ששברו כמה לבבות מאז אמצע שנות התשעים (כשבדרך נעלמו, סוג-של-התפרקו ואז חזרו לתודעה) - דחו את המופעים בגלל הנסיבות הביטחוניות.

אבל זה לא אומר שחמשת הבחורים (שהיו בני עשה שובבים כשהתקבלו ללהקת הבנים), לא התבגרו, עשו צרות, שרו, התפשטו, התלבשו, אהבו, התאכזבו, הקריחו וגידלו זקנים - במהלך 20 שנות פעילותה של הקבוצה המזמרת. ניק הספיק לדגום את פריס הילטון בחדר המיטות, איי.ג'יי נגמל מאלכוהול ועבר טיפולים נגד דיכאון, קווין פרש מהלהקה וחזר אליה מבוגר אפילו יותר שש שנים אחר כך, בריאן התחיל לאבד שיער מראשו, אבל רק האווי נותר אנמי.

אז איך השפיעו השנים על פניהם של חמשת חברי להקת הבנים האורגינילית? כן, השינוי ניכר על פניהם של הבויז מאז תחילת הקריירה המקפיצה שלהם ועד לאחרונה, כשהיו אמורים להלהיב ברעננה. כדי לבחון מה קרה לפנים של הבקסטריטס, וואלה! סלבס מכניסה אתכם למכונת הזמן יחד עם הבנים - כשהיא מציגה לכם את השינוי החיצוני שעברו מאז שהיו שווים ושובבים ועד לימים אלה, שבהם הם מוכרים כרטיסי הופעה לבנות 30 פלוס, שמתרפקות על הזיכרונות מחטיבת הביניים.


וואלה! סלבס תמיד היתה יותר בקטע של הספייס גירלז. בגלל הדמיון לסקארי וכאלה.


עוד מתיחות פנים: ונסה וויליאמס | ג'יי זי | קייטי פרי | קתרין זיטה ג'ונס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully