וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנחם בן: "הייתי מטיל מצור מוחלט על עזה"

וואלה! סלבס | צילום: ראובן שניידר

20.7.2014 / 12:08

רגע אחרי הדחתו מ"האח הגדול", מנחם בן לא חושש להביע את דעתו על המצב הביטחוני והמדיני בארץ. "יצאתי למצב כזה, כזה שקשה להיות בריאליטי כשהוא קורה", הסביר. וואלה! סלבס מפרשנת

ראובן שניידר

לפני כשלושה שבועות, מנחם בן נכנס בפעם השנייה בחייו לבית "האח הגדול". אז, הפובליציסט הדעתן עוד לא שיער לעצמו כי בתקופה הקצרה שבה יבלה בבית המדובר, ישראל תהיה תחת מתקפת טילים - כפי שקרה כשהודח אמש (ש') מהבית הכי מפורסם במדינה. "אני מרגיש טוב, אבל אני שומע על המצב אז אי אפשר להרגיש טוב", אמר בן רגע לאחר שהודח.

בן, שכזכור, נכנס רק לפני שלושה שבועות לבית, הספיק לריב עם כמה דיירים ואז מצא את עצמו שוב מחוץ לבית, סיפר שהוא "לא מתחרט על הכניסה לבית בפעם השנייה. ציפיתי לזכות במיליון, אבל הנחתי שיש סיכוי גדול שזה לא יקרה", הודה. עם זאת הוא אומר, "הרגשתי שהספקתי להגיד הכל, לאנשים שם ולעולם. מבחינתי הייתי לא פחות טוב בעונה הזו מאשר בעונה הקודמת... במידה רבה אני שמח שיצאתי כי אני יוצא לעולם בחוץ כואב, כזה שקשה להיות בבית כשהוא קורה".


עוד סיפורי סלבס:
פרו-פלסטינית? סלינה גומז מתפללת למען עזה
עמוס תמם ושלום מיכאלשווילי במסר לחיילי צה"ל
המפורסמים מדגימים: כך משפרים את יכולת ההרתעה

מנחם בן. ראובן שניידר
"להגיב בחומרה". מנחם בן שופך את שעל לבו/ראובן שניידר

כאשר נשאל על המצב הביטחוני והמדיני, הסביר הדייר השנוי במחלוקת כי הוא "מקווה מאוד שיעשו את המלחמה הנכונה, שתיגמר בהסדר יותר טוב. אני לא יכול לדבר בשם החיילים שמסכנים את עצמם, מקווה שישראל תהיה חזקה מספיק כדי לנצח כדי שלא יהיה איום". מנחם עוד מספר , כי בתוך בית "האח הגדול", ידע מעט מאוד על המתרחש מהפקת התכנית. "רק מה שאמרו לנו, שזה לא משהו שלא הכרנו בעבר. הנחנו שמדובר במבצע, אבל אני לא זוכר שנפלו אלף טילים על ישראל כולל באזורי תל אביב, אני מבין שיש בהלה גדולה שלא היתה בעבר".

"היה צריך להגיב בחומרה על רצח הזוועתי של החטופים... אם יתאפשר צריך לנקות את עזה לחלוטין. אם זה היה תלוי בי הייתי הולך עד הסוף כולל מצור מוחלט על עזה", מפרט בן את משנתו הפוליטית והצבאית. "לוחצים עליהם בכל הכיוונים עד שמוציאים משם את הטילים ומכניסים כוח רב-לאומי, שמוודא שלא יכניסו טילים חדשים. כולל הרג ראשי החמאס בעזה... אני בעד זה שלא יחזרו למעין הפסקת אש עם אלפי הטילים בעזה. זה פשוט לא יכול להימשך עוד".


וואלה! סלבס הקשיבה ושתקה. זה קורה לפעמים.


מסכימים עם דבריו של מנחם בן? רכלו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully