וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"האח הגדול": האקס המיליונר של קארין נחשף

וואלה! סלבס

15.5.2014 / 0:20

מעצבת האופנה שנכנסה לבית "האח הגדול", קארין זלאיט, בחרה להשאיר את זהות האקס האיטלקי שלה בסוד? הנה כל הפרטים על איש הסטייל שאיתו בילתה תקופה ארוכה. וואלה! סלבס פלאש

ספלאש
סטפנו רוסו. פייסבוק, צילום מסך
רגע, עם מי יצאתי? סטפנו רוסו/צילום מסך, פייסבוק

תכנית פתיחת העונה השישית של "האח הגדול" ריגשה אתכם? שימו לב לסודות שהדיירים החדשים על המסך שלכם ניסו להסתיר, כלומר, לא בהצלחה יתרה. המתמודדת קארין זלאיט למשל, סיפרה עם כניסתה לבית הסגור שהיא פרפקציוניסטית בת 27, שבילתה שנים ארוכות כמעצבת אופנה באיטליה הרחוקה.

זלאיט, סיפרה בהתלהבות כי עבדה בחברת האופנה האיטלקית 'דיזל' במשך כשלוש שנים ארוכות, בהן גם ניהלה קשר רומנטי עם גברבר איטלקי עשיר פלוס, עד שגילתה שהוא לא נאמן לה והחליטה לשוב לישראל. מה שמתמודדת "האח הגדול" החדשה ניסתה לשמור בסתר, הוא את זהותו של האקס המיוחס שלה - אפילו מיוחס מאוד כשזה מגיע לעולם הסטייל. מזל שוואלה! סלבס כאן כדי לעשות עבורכם את העבודה שחורה (או הזהובה, אם לסמוך על חברת האופנה).

פאשניסטות, שימו לב: האקס הסודי של קארין הוא סטפנו רוסו, בנו השרמנטי של מייסד חברת הג'ינסים שבה עבדה זלאיט, רנצו רוסו. החבר לשעבר (שכיום כבר בן 34), לא רק ניהל עם הישראלית רומן סוער במשך כשנתיים, אלא אפילו ביקר איתה יחד בארץ הקודש מספר פעמים במשך התקופה שבה היו יחד. עכשיו ברור לכולם איך הצעירה התברגה למשרה הנחשקת (או לחילופין, איך הכירה את הבחור המעושר).


עוד סלבס? הנה:
הדוגמנית מ"האח הגדול" בתמונות עירום
בגזרה דקה, בבקשה: מיה דגן קונה תחתונים

קארין זליאט, סטפנו רוסו. ספלאש
שלב ההוכחות: קארין זלאיט ורוסו בימים הטובים/ספלאש
סטפנו רוסו. פייסבוק, צילום מסך
סינגל מן. סטפנו רוסו/צילום מסך, פייסבוק

"הוא היה האיטלקי הראשון שלי, ג'נטלמן מפנק, מדהים, עם יאכטה ומטוס פרטי", סיפרה זלאיט על רוסו במהלך השידור. כלומר, עד שגילתה שהבחור מבלה במקביל עם נשים אחרות, כנראה. "חיטטתי לו בטלפון, כמו שכל אחת עושה. אבל רק אחרי שנתיים, איזו סתומה אני", צחקה בווידוי ששודר אל מול כל עם ישראל. הרי אין אירוע נוצץ אחד (והיו המון כאלה) ששווה לבלות בו ללא אהבת אמת, שמעת סטפנו?

כיום, אגב, הלאבר האיטלקי המיליונר (או קצת יותר) כבר לא מסתפק בתפקיד יו"ר מותג הג'ינס החביבה על הישראלים, אלא משמש כמנכ"ל חברת ההחזקות של מותגי אופנת על אירופים (בהם גם מארני, מייסון מרטין מרג'יאלה ודיזל, כמובן) - וכמו כל איטלקי עם כסף, הוא בעליה של קבוצת כדורגל מקומית מהליגה השנייה. רגע, מורן אטיאס פנויה?


וואלה! סלבס מוכנה למלא את תפקיד החברה של רוסו. או של קארין. מישהו מוכן לקבל אותה?


יודעים כבר מי ינצח באח הגדול? הצביעו בסקר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully