וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלדים בארון: 5 עובדות שלא ידעתם על רנה זלווגר

שירות וואלה! סלבס

25.4.2014 / 4:21

מדי שבוע וואלה! סלבס פותחת את הארון של אדם מפורסם לרגל יום הולדתו, ומוציאה משם סודות אפלים ועובדות שלא ידעתם - או סתם כאלה שהעדפתם להדחיק. וואלה! סלבס מוציאה לאור

# רנה זלווגר נחשבת לאחת השחקניות החביבות בהוליווד. עם חיוך תמידי על הפנים ולרגל יום הולדתה של הכוכבת, הגיע הזמן לנבור בארון השלדים הפרטי ולגלות מה היא מסתירה שם. אז הנה עובדה שהיא ממש, אבל ממש תשמח לשכוח. זוכרים שהגברת זכתה בפרס בטקס גלובוס הזהב? אתם בטח ישבתם בסלון וצפיתם בשואו. אז זהו, שהיא לעומתכם, היתה באותו רגע ממש בשירותים. כן, בשירותים, בשעה שהכריזו את שמה! מעניין איפה היא שמה את הפסלון הנכסף.

# אבל לפני בכלל שהיא העזה לחלום על פסלונים מזהב, רנה המתוקה עבדה בכלל כמלצרית במועדון חשפנות. נשמע כמו פתיחה של סרט טוב, לא? אז זהו שלא ממש. על מנת לפרנס את עצמה ולממן את לימודי המשחק, נאלצה זלווגר לעבוד במשרה ההזויה. לפחות זה השתלם, בסופו של דבר.

רנה זלווגר בגאלת המט, ניו יורק, מאי 2011. Larry Busacca, GettyImages
את באה לשירותים? רנה זלווגר/GettyImages, Larry Busacca

# לצערה, אי אפשר לומר שלימודי המשחק שלה היו יעילים, בטח לא אחרי שהפסידה את התפקיד בסרט "מולאן רוז'" ללא אחרת מאשר ניקול קידמן, שאפילו קיבלה בעקבותיו מועמדות לפרס השחקנית הטובה ביותר. טוב נו, מי מתעסק עם ניקול?!

# השחקנית יכולה לפחות להתנחם בעובדה שבתחום הרומנטי היתה לה לא מעט הצלחה. אחרי שהתארסה לג'ים קארי ונפרדה ממנו, הספיקה לפרק את הנישואים עם הזמר קני צ'נסי, לזלווגר היה גם רומן מתמשך עם אחד הגברים היותר לוהטים בהוליווד - בראדלי קופר. מי אמר שבלונדיניות לא נהנות יותר?

# זלווגר היא לא רק פנים יפות וכמויות של כישרון, אלא גם נשמה טובה.- כיוון שהכוכבת ההוליוודית תורמת ללא מעט ארגוני צדקה. בין העמותות שנהנות מהכסף שלה, אפשר למצוא את הארגון לשוויון זכויות והוועד למלחמה באיידס. ב-2001 היא אף עיצבה יחד עם איש האופנה טומי הילפיגר תיקים, כשכל ההכנסות ממכירתם הלכו לתרומה למאבק בסרטן השד. נשמה או לא?


רכלו על רנה זלווגר גם בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully