וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מזל טוב, מאסטרו: צביקה פיק אבא לתינוק

וואלה! סלבס

27.5.2014 / 9:32

דיוות הפופ הכי ותיק בישראל, הוכיח שכוחו עוד במותניו - כשפיק הפך בגיל 64 לאבא טרי לבן קטנטן, בפעם הרביעית בחייו. הפעם, יחד עם בת הזוג שירה מנור. וואלה! סלבס מרי לו

צביקה פיק. אביב חופי
הורים לבייבי בוי. צביקה פיק ושירה מנור/אביב חופי

שירו ברכות מזל טוב לצביקה פיק, שהפך היום (ג') לאבא לילד רביעי, בקול ששון כמו הדיווה האמיתית שהוא. את בנו הקטן של המאסטרו בן ה-64, פיק הביא הפעם לעולם יחד עם חברתו בת ה-28 לחיים, שירה מנור. אחרי תשע שנות זוגיות בין המוזיקאי לדוגמנית, אין פלא שהשניים החליטו להפוך מזוג לשלישייה, יחד עם בנם שנולד בבית החולים שבתל השומר.


עוד סיפורים מפורסמים:
היי, סקסיבאק: ג’סטין טימברלייק נחת בישראל
אביב אלוש נתפס בחשד לנהיגה בשיכרות

צביקה פיק, דניאלה פיק. ברק פכטר
היא כבר האחות הגדולה. דניאלה עם צביקה פיק/ברק פכטר

למרות כל הגבות שהורמו בתקופה שבה מנור ופיק פצחו בקשר הרומנטי, נראה שלמרות הפרש הגיל (המשמעותי) - אין מדינה לאהבה, במיוחד כשהביצה גילתה על ההריון שנשמר בשקט עד לפני כמה חודשים. אחרי שחשה בצירים, הובהלה לבית החולים - שם נולד אחיהם הקטנטן של בן לי (34) וצמד הבנות המפורסם שרונה (32) ודניאלה פיק (28), ילדיו של המאסטרו מנישואיו הקודמים.

כעת, נותר רק לקוות שהדיווה (אבל במובן חיובי!) ייתן לבייבי בוי שלו שם מיוחד (מה עם מפתח סול?) - ואז ילחין שיר על העובדה שהוא כבר אמנם סבא לנכדים, אך גם אבא צעיר מחדש. את המילים, תכתוב גרושתו המיתולוגית, מירית שם אור. וואו, שיגעון.


וואלה! סלבס היתה עושה לצביקה ילדים. גם אם היה בן 76!


אחלו לצביקה פיק מזל טוב על הולדת הבן בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully