וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברבור לבן: בר רפאלי מודדת שמלות כלה

וואלה! סלבס

20.4.2014 / 0:04

החתונות הקרובות בחייה של הטופמודל, אולי יהיו של כמה מחבריה הטובים - אבל זה לא אומר שרפאלי לא יכולה לדגמן פוזות של כלה מרוגשת ביום אביבי בוהק. תנו הצצה. וואלה! סלבס לבנה

בר רפאלי. מגזין HOLA, צילום מסך
חיוך בוהק לפוחת כמו השמלה. בר רפאלי מדגמנת כלולות/צילום מסך, מגזין HOLA

בר רפאלי תהיה כלה יפהפייה? תמונות חדשות של הטופמודל בשמלות כלה לבנות (השובל והתחרה כלולים), לא משאירות מקום לספק - מדובר בברבור לבן במיוחד.

לפני ימים ספורים, העולם קיבל הצצה לסשן צילומים מיוחד של רפאלי בתור כלה, עבור מגזין בינלאומי. כעת, מגיעות שאר התמונות הנוצצות, שנראות כמו פנטזיה קיטשית שנוצרה עבור סרט הוליוודי מסוף האייטיז, כזה עם סוף טוב ולחלוחית בקצה העין. הו, רומנטיקה.


עוד סלבס? הנה:
קול כלה: שרי גבעתי מתחתנת
מיוחד: גיא פינס מבשל לכם ארוחת חג
חמסה: רמי הויברגר חופן את ישבנה של חברתו

בר רפאלי. מגזין HOLA, צילום מסך
"רגע, לא חסרות לי ביריות שיתאימו ללנז'רי?". רפאלי מדגמנת חתונה/צילום מסך, מגזין HOLA
בר רפאלי. מגזין HOLA, צילום מסך
פוזה של תמונת וינטג' בשוק עכו העתיקה? צ'ק/צילום מסך, מגזין HOLA

רפאלי, שככל הנראה תרקוד בחודשים הקרובים על רחבת הריקודים באירועים מרגשים של כמה חברי טובים (ותשתדל שלא להפוך למסמר הערב, בכל זאת), החליפה שלל שמלות כלה עבור סשן צילומים למגזין "הולה!" הספרדי.

הלוקיישן שבו צולמו התמונות, שבהן הטופמודל לא מפסיקה לחייך מאוזן לאוזן כאילו היתה נסיכת דיסני שצעדה לעבר הנסיך הצ'ארמר שלה (עדי עזרא, זה אתה?), הוא לא חוף הים של קיסריה או אולמי בון-בון בצומת נחניאלי - אלא דווקא ארמון סיראגן שבאיסטנבול האוריינטלית. פלוס כמה עמודים טורקיים עתיקים, מינוס השפמים ובצק עלים.

בר רפאלי. מגזין HOLA, צילום מסך
תחרה, מחשוף, מבט ששמור לחדר המיטות, בסדר אקראי/צילום מסך, מגזין HOLA

"אני בן אדם מאוד רומנטי, נניח, להתבונן לתוך עיניו של החבר שלי הוא משהו שעושה לי את זה", סיפרה רפאלי למגזין הספרדי. "יש מישהו מיוחד בחיים שלי (מה את אומרת, גברת), אבל עוד לא ניהלנו שיחה על נישואים. אני בדרך כלל אוהבת גברים עם חוש הומור", הסבירה הטופמודל על מה שהיא מחבבת מאוד בבויפרנד שלה.

בר רפאלי. מגזין HOLA, צילום מסך
היוש, בת הים הקטנה! בר רפאלי כלה/צילום מסך, מגזין HOLA

אחר כך, התפנתה לדבר על הנחיית הגרסה המקומית של "אקס פקטור" וסיפרה שהיא "מאמינה שאעשה זאת גם בעונה השנייה ומקווה שגם את השלישית. זו אחת הסיבות שאני נשארת בישראל". לדבריה של רפאלי, היא "אוהבת את המדינה ואוהבת להרגיש בבית. זה כולל לעבוד בטלוויזיה הישראלית ולהיות חלק מהשואו".

אבל מה היה קורה אם היו מציעים לה, נניח, תפקיד של נערת ג'יימס בונד הוליוודית? "הייתי רוצה להיות 'נערת בונד'", רומזת הדוגמנית, "בחורה מסוכנת, סקסית שגברים צריכים להיזהר ממנה". אאוץ', איך זה מסתדר עם השמלות?


וואלה! סלבס היתה רוצה להיות בטקס הכלולות של רפאלי, אפילו בתפקיד זר הפרחים שהיא זורקת. בבקשה?


רכלו על החיוכים של בר רפאלי בשמלת כלה גם בפייסבוק

בר רפאלי. מגזין HOLA, צילום מסך
וכעת, מראה שלם עבור הקהל שומר המסורת. בר רפאלי בשמלת כלה/צילום מסך, מגזין HOLA
  • עוד באותו נושא:
  • בר רפאלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully