וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלדים בארון: 5 עובדות שלא ידעתם על ראסל קרואו

שירות וואלה! סלבס

11.4.2014 / 0:04

מדי שבוע וואלה! סלבס פותחת את הארון של אדם מפורסם לרגל יום הולדתו, ומוציאה משם סודות אפלים ועובדות שלא ידעתם - או סתם כאלה שהעדפתם להדחיק. וואלה! סלבס מוציאה לאור

# ראסל קרואו חגג השבוע 50 שנות קיום -סיבה מספיק טובה לחשוף כמה פרטים מעברו, כאלו שיתכן שהוא בעצמו שכח. מה שבטוח הוא שאת השן ששחקן שבר בגיל עשר, בזמן ששיחק רוגבי, הוא לא ישכח לעולם. למה? כי קרואו מעולם לא תיקן אותה. כלומר, עד שהבמאי של הסרט "The Crossing" שילם מכיסו הפרטי על הטיפול הדנטלי. מעניין אם הוא ביקש משאלה?

# נראה שלאוסטרלי המסוקס אין ממש מזל עם בריאות הגוף. במהלך צילומים לסרט בשנת 2000, הוא פצע את הכתף שלו באופן כל כך קשה, עד שנאלץ לעבור ניתוח. זה לא ממש הפריע לו בהמשך לפתח גוף שרירי ומנופח.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מה עם הכתף? ראסל קרואו/מערכת וואלה!, צילום מסך

# אבל מתברר שלכוכב האקשן יש גם צד רך יותר באישיות שלו. במסגרת צילומים לסרט "אדון ומפקד: הצד הרחוק של העולם" הוא עבר שיעורי נגינה על כינור, כיוון שהדמות שלו ניגנה על כלי המיתר מספר פעמים במהלך הסרט. ת'כלס, עדיף לראות אותו אוחז בחרב.

# רגע, יש עוד! כנראה שלא ידעתם שלמיסטר ראסל יש להקה. לא סתם, אותה להקה כתבה שיר ששמו "דרכים אחרות לדבר", שכולו מדבר על חברתו הטובה של קרואו - הלא היא השחקנית ג'ודי פוסטר. מרתק? לא ממש.

# כן, למרות המראה הקשוח, לשחקן המפתיע יש גם נשמה של ברבור. אחרי מותו, ביקש השחקן שיתרמו את מוחו למדע. מעניין מה ימצאו שם מלבד מחשבות על משקולות במכון כושר.


רכלו על השלדים בארון של ראסל קרואו גם בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully