וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיאטת הכסאח של איילת זורר

וואלה! סלבס

3.3.2014 / 0:23

מתברר שהישראלית הכי מצליחה בהוליווד, מוכנה ללכת רחוק עבור תפקיד על המסך - כמו זה בסרט שאותו היא מצלמת בימים אלה, שעבורו זורר ירדה במשקל. כמה? וואלה! סלבס סקיני

איילת זורר. ניר פקין
הכי לא מלאה. איילת זורר לפני שקיבלה את התפקיד/ניר פקין

איילת זורר כנראה הפנימה את השיטה ההוליוודית שמביאה להערכת הקהל והמבקרים - כך שכדי לקלוע בול בתפקיד קולנועי משובח, היא מוכנה לעשות שינויים פיזיים מרחיקי לכת. בימים אלה, זורר השדופה מצלמת בקליפורניה החמימה את סרטה החדש "ימים אחרונים במדבר", אחרי שהשילה ממשקלה לא מעט קילוגרמים במתכוון. לא, הכי לא מדובר במשקל עודף.


עוד סלבס חטובים? הנה:
טהוניה רובל מדגמנת, החבר מבריז
אופסי: ריהאנה שכחה את החזייה בבית
מי הגיע ליום ההולדת של מיכל אמדורסקי?

איילת זורר. אסף לב,
אחרי. זורר בסלים פיט/אסף לב

זורר, כפי שקראתם בוואלה! סלבס, נבחרה לככב בפיצ'ר החדש של הבמאי רודריגו גרסיה ("אלברט נובס"), שמצולם בימים אלה בארצות הברית. מה שלא ידעתם, הוא שעבור התפקיד החדש של אישה חולה, השחקנית הרזה פצחה בדיאטה מיוחדת, שבמסגרתה ירדה ארבעה קילוגרמים בשלושת השבועות האחרונים.

אתמול (א'), רגע לפני שעלתה על המסלול כפרזנטורית בתצוגת האופנה של רשת "גולברי" המקומית, התברר שהשמלה שהוכנה לה מבעוד מועד על פי המידות הקבועות שלה (אלה שבהן השתמשו גם בצילומים שנערכו לפני כחודש) - גדולה עליה בהרבה ויש צורך בתיקונים מהירים. אז, השחקנית הענוגה גילתה שירדה במשקל לטובת הבילוי על הסט בחברתו של הכוכב הלוהט יואן מקגרגור (זה שאיתו כבר שיחקה ב"מלאכים ושדים").


וואלה! סלבס מנסה לכווץ היקפים, אבל לא מצליחה לכווץ את הלוע.


רכלו על הדיאטה של זורר בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully