וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל גדות מבטיחה: "פה זה הבית שלי"

עמית גולדברג

27.1.2014 / 17:36

הכוכבת הכי הוליוודית בארץ, לא מסתנוורת מכוחות העל שקיבלה עם התפקיד החדש. לפני שדגמנה, גדות תהבטיחה שהיא כאן להישאר. וגם: מי המפורסם הכי ספורטיבי? וואלה! סלבס זיעה

צילום:דייב שחר עריכה: מאיה בן ניסן

תצוגת האופנה העונתית של רשת קסטרו, היא אחד ממפגני הכוח הכי גדולים, שמתרחשים בכל כמה חודשים בתעשיית האופנה המקומית. כל מי שמרגיש שהוא משהו בביצת הבידור הקטנה של ארץ ישראל, לא מרשה לעצמו לפספס את האירוע הנוצץ. נכון, גם כשהוא מתרחש במכון וינגייט שנמצא, למרבה הפלא, מחוץ לגבולות הבועה התל אביבית.

כבר בשעה 9:30 בבוקר, עשתה שיירת מוניות את דרכה אל עבר המקום הכי ספורטיבי במדינת ישראל, שם ממש בסמוך לקו המים של הבריכה האולימפית, הוקם לו מסלולך התצוגה. הפרזנטורית של חברת האופנה, גל גדות, מסבירה ש"יש משהו מרענן לעשות את זה במקום שונה. זו נוסטלגיה עבורי, שירתתי ממש כאן, בבסיס ליד".

שמה של גדות, שפתחה את השואו כמו בכל עונה, רק לאחרונה עלה לכותרות בעקבות ליהוקה לתפקיד "וונדר וומן" - בהפקה ההוליוודית המדוברת לסרט גיבורי העל. אבל מה שמרגש את הישראלים, לא ממש מזיז לכוכבת העולה. "בעמי אני חיה, זה קודם כל הארץ. פה זה הבית שלי", היא מבהירה. "לברוח? בטח שלא".


עוד רכילות? קבלו:
שערורייה: טרנסג'נדרית ניסתה לסחוט זמר ידוע
חבר להקת פיוז'ן: "זה לא נגמר בצורה יפה"
תמונות העירום של מייקל לואיס ברשת

תצוגה קסטרו. דייב שחר
כאן נולדתי. גל גדות/דייב שחר

שגדות התארגנה לתצוגה - פלוס הפרזנטור החדש המרגש עומר דרור (שטען שהוא צריך להיות מובחר כדי לצעוד בסמוך לאשת הפלא. נכון, חמוד), מינוס הדוגמנית לירז דרור, שהושבתה לכיסא בגלל פציעה מפתיעה - היו בחוץ מי שלא ממש התחברו למקום שבו עשרות אנשים מזיעים מדי יום.

"הייתי עושה הצגה של מורה לספורט, מאמנת את הכיתה מבלי לזוז", משחזרת קרן מור את ימיה כתלמידה לחינוך גופני. לאנה ארונוב, כמה מפתיע, היה פטור משיעורי ספורט, ממש כמו שהיה למארינה מקסימיליאן, שלא היתה משתתפת בשיעורים - אלא "רק רוקדת". לירון ויצמן או לאה שנירר, למשל, יכולות ללמד אותן על ריקוד הטוורקינג. הן כבר עשו את התחקיר שלהן.


הספורט היחיד שוואלה! סלבס עושה הוא הליכה מהמיטה לעבר המקרר ובחזרה. לפעמים, גם יותר מפעם אחת בשעה.


רכלו על התצוגה הספורטיבית של קסטרו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully