וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דנה אינטרנשיונל: "לעולם לא אגדל ילדים"

וואלה! סלבס

16.1.2014 / 10:18

דיוות הפופ שבקרוב תוביל ריאליטי מוזיקלי, נחשפת בסרט אישי חדש - בו היא מדברת גם על חוסר הרצון בילדים. "אני לא בנויה לחום ואהבה", גילתה. וואלה! סלבס מה לעשות

צילום מסך

דיווה, פופסטאר, גיי אייקון, זיווה - ו... אמא? כנראה שלא. דנה אינטרנשיונל קיבלה כמה תארים מכובדים (פחות או יותר), מאז שעלתה על הבמה לפני כשני עשורים, אבל מעולם לא זכתה לשמוע מישהו קורא לה "אמא" (אם לא תחשיבו את המאהבים השובבים שאולי פנו אליה ב"הו, מאמא!").

הזמרת, כך מתברר לא מרגישה את הצורך להביא לעולם דור המשך שיפזר גלאם, והיא לא מתביישת להסביר מה הסיבה שבגללה היא כנראה לא תרצה לגדל מיני-אינטרנשיונל קטן משלה.

דנה אינטרנשיונל. אבי כהן
בלי אמא, בבקשה. דנה אינטרנשיונל/אבי כהן

לקראת עליית הריאליטי המוזיקלי "ישנן בנות" בערוץ 24 ביום ראשון הקרוב (19.1), ישודר מחר (שישי) הסרט הדוקומנטרי "ישנה אישה" - שעוקב אחרי מיס אינטרנשיונל בתקופה האחרונה ומציג צדדים אישיים ופרטים חושפניים על חייה. ילדים? " לא, לעולם לא ואף פעם לא", היא מסבירה. בריאיון שנערך איתה, דנה מתוודה כי כבר תקופה ארוכה היא יודעת שלא תהיה אם למופת בישראל, שכן לדבריה, לא תמלא את התפקיד המשמעותי בצורה טובה.

"כולם רוצים בפנטזיה לגדל ילדים. זה מאוד קשה להעניק לילד חינוך, אהבה, חום, את כל מה שהילד צריך", היא אומרת. "אני, לצערי או לשמחתי, לא בנויה להעניק את הדברים האלה לילדים. אני מזמן יודעת שאני אמא טובה לילד - לא הייתי יכולה להיות". ויוה לה וידוי המרעיש, שישודר גם בסרט, מחר בשעה 15:00.


וואלה! סלבס חולמת על הרגע שבו תהיה אמא, אבל יודעת שקודם כל צריכה לפגוש את נסיך החלומות. בינתיים, היא נישקה כבר 3,492 צפרדעים.


אינטרנשיונל קובעת: ”נשים צריכות לשלוט בעולם”

תהיה אמא טובה? רכלו על הזמרת בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully