וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הופה! מתמודדת "היפה והחנון" מתפשטת בקליפ

וואלה! סלבס

24.12.2013 / 14:25

על המסך, משתתפת הריאליטי אולי הכתירה את עצמה כנסיכה מעודנת - אבל עוד לפני שפגשה את הגיקים, סתיו קצין התפשטה במסיבות ובקליפים פרובוקטיביים. וואלה! סלבס מי חמצן

מתמודדת "היפה והחנון", סתיו קצין, היא נסיכה מטעם עצמה? יתכן שכך היא בחרה להציג את עצמה בפני הפקת תכנית הריאליטי (כולל הכתר). אבל איזו מן נסיכה, שדם כחול כביכול זורם בעורקיה, מתפשטת בקליפים של ראפרים ורוקדת על במות באירועים - כשהיא לבושה בבגדים מינימליים ביותר?

קצין, שהופיעה אמש (ב') לראשונה כאחת ה"יפות", בתכנית שמשדכת בין גיקים מפתיעים לצעירות שובבות, הציגה את עצמה כנסיכה. אחרי שחילקה הוראות לבן זוגה לתחרות - היא עומדת לגלות שכל מה שעשתה בעבר, יכול להופיע גם בהווה. כולל כמה תמונות שלה מתערטלת מול המצלמות. שימו לב.

צפו: סתיו קצין עושה "ברבי דאנס"

הבלונדה מאריאל, שמתפקדת ביום יום כרקדנית באירועים וקוסמטיקאית, לא מחביאה את העובדה שהיא המוח מאחורי צוות "ברבי דאנס". מדובר בחבורת בנות מפונפנות וחובבות מי חמצן, שמלהיבות את בני המין הגברי באירועים. הקטע שלהן? ריקוד בביקיני קטנטן, בבגדי עור חושפניים, חזיות תחרה וגרבונים שקופים. פאן.

וגם: עושה את זה לראפר לוקץ'

אבל זה לא הכל, קצין אף השתתפה בקליפים שונים כפאם-פטאל בלונדינית. נניח, כמושא התשוקה של הראפר הגדול לוקץ' - שלקח אותה לתפקיד אחותו השובבה של החבר הטוב שלו, שם היא מתפשטת לטובת סצנת מקלחת לחה במיוחד. גם ב"ג'מייקה", הקליפ של במבוק ג'יני דון טי וג'וני בלייז, היא נשארת בביקיני זעיר בלבד, לפני שהיא עולה לרקוד על מכונית. איכותית!


וואלה! סלבס רוקדת בתחתונים רק כשהיא בנוכחות שמשון, תרנגול הפרא שמתגנב לביתה מדי פעם.


יעל בר זוהר חושפת רגליים ארוכות

מסובך: אפרת גוש והארוס מפרגנים לאקס

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עירום? מרומז. סתיו קצין/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully