וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליהיא גרינר מתפרצת בבכי: "אביבית זונה"

וואלה! סלבס

23.12.2013 / 11:21

במסגרת הצילומים לתכניתו החדשה של חנוך דאום, גרינר נזכרה שוב במריבה שהיתה עם אביבית בר זוהר בחתונתה. אז, גם פרצה בבכי וקיללה את הצ'ילבה שלה. וואלה! סלבס לא פתורה

יח"צ - חד פעמי

נראה שהקרב החתולות בין ליהיא גרינר ואביבית בר זוהר מסרב לדעוך, כן, גם בגלל אמצעי התקשורת שמלבים את האש בכל פען מחדש. למרות שסילקה אותה מהחתונה שלה וכינתה אותה בלא מעט שמות גנאי - מלכת הטראש מסרבת לשכוח מהפרשה שהסעירה את הביצה כולה.

בצילומים לסדרת הדוקו החדשה של חנוך דאום, "המתנחל", שתעלה ביום רביעי בערוץ 10, התלווה דאום למשפחת גרינר למשך ב-48 שעות ומדבר איתה על הנושאים האינטימיים ביותר. בין שאר הנושאים שעלו בשיחה, היתה גם תקרית המריבה בחתונה, בינה לבין בר זוהר.

ליהיא גרינר.
אל תבכי בובה. ליהיא גרינר

גרינר, שידועה כבעלת פה גדול לא התאפקה, פרצה בבכי גדול והחלה לקלל את הצ'ילבה שלה. "היא באה להשיק חבר חדש אחרי שרק אתמול היא הזד#@ איתו", טענה תוך שהיא רטובה מדמעות. "אתת רק נחתת, זונה, מאיפה יש לך חבר חדש?! את בחתונה שלי, את צריכה לבוא להראות חבר חדש?", אמרהנ גרינר. "למה? תלכי להשקה ותראי שיש לך חבר חדש! לא אצלי בחתונה! זו החתונה שלי! ריספקט!".

לפני כשנה וחצי, בר זוהר הגיעה לחתונתה של גרינר, כשהיא מלווה בבן זוג חדש. הדבר גרם לכל הצלמים להתנפל עליה ולצלם אותה, בזמן האירוע. מי שלא אהבה את ההילולה, היא כלת האירוע - שטענה שאביבית גונבת לה את כל תשומת הלב וביקשה להעיף אותה מהאירוע.


וואלה! סלבס משיקה את החבר שלה רק בחתונות של החברות הכי טובות שלה. היא פשוט נהנית שקוראים לה זונה.


תתרחק! בר רפאלי מזהירה את צלם הפפראצי

צפו: אסתי גינזבורג שרה עבור "הכוכב הבא"

רכלו על ההתפרצות של גרינר בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully