וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דנה אינטרנשיונל גורמת למהומה בשדה התעופה

וואלה! סלבס

12.12.2013 / 0:30

הדיווה הבינלאומית, שרגילה לעורר מהומות - עשתה זאת שוב. הפעם, בנמל התעופה. הסיבה: בודקת ביטחונית שמשכה את תשומת ליבה של אינטרנשיונל. ההסבר? בפנים. וואלה! סלבס זיווה

המקום: נמל התעופה בן גוריון. הזמן: אחד מימי השבוע שעבר. המהומה הרבה על לא דבר: בודקת ביטחונית, כן זו ששואלת אתכם אם ארזתם את המזוודה לבד, שמתחילה לזמר בקולי קולות לצלילי תרועה ומחיאות כפיים של הנוכחים.

ועכשיו להסבר המעט הזוי: בשבוע שעבר, עשתה את דרכה הדיווה הבינלאומית - או בשמה הרשמי - דנה אינטרנשיונל, אל עוד יעד אקזוטי מעבר לים. כמו כל אדם (דיווה היא אנושית?!), גם אינטרנשיונל עברה דרך הבידוק הביטחוני, כשנשאלה את השאלות הידועות.

דנה אינטרנשיונל. איתן טל, תמונות גולשים
יאללה בלגן. דנה אינטרנשיונל/תמונות גולשים, איתן טל

אך לאחר שסיימה לענות על כל השאלות כמו ילדה טובה - פנתה אליה הבודקת האמיצה וסיפרה שהחלום שלה הוא להיות זמרת. אינטרנשיונל, לא חשבה פעמיים וביקשה מהבחורה לחמם את גרונה ולפצוח בשירה מיידית. לאחר שכנועים, הסכימה הבחורה לעשות זאת.

בסיום השיר, הקהל שהתאסף סביבם - הריע לבחורה. דנה, שהתלהבה מקולה של המתשאלת, אמרה לה שהיא מוכשרת וחייבת להיות בתכנית הכשרונות החדשה שעליה היא עובדת. במקביל הרימה הדיווה טלפון ליוצר התכנית, שבי זרעיה, וביקשה ממנו לזמן את המתוקה לאודישנים לתכנית החדשה שתעלה בעתיד בערוץ 24. מרגשת!


וואלה! סלבס שרה שנים מתחת לבית של דנה, אבל כל מה שקיבלה מהשכנים הוא כמה ביצים, שקיות משומשות, עגבניות פלוס דלי קרח. היא עדיין מנסה.


רוז מ”אקס פקטור” מופיעה עם דראג קווינס

בדרך לחתונה? דודו אהרון והחברה נוסעים לווגאס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully