וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חופשה בזוג: את מי לקח עפר שכטר לחו"ל?

וואלה! סלבס

10.12.2013 / 0:00

העובדה שהוא מככב על המסך, לא מנעה מעפר שכטר לארוז את הגלשן עם בגדי הים - ולטוס עד לסרי לנקה. אבל מי האדם המפורסם שהצטרף אל הרווק הלוהט? הפתעה. וואלה! סלבס מחפשת

ייתכן שאלה הטמפרטורות שצנחו, או שזו דווקא רצועת החוף מבת ים ועד הרצליה שלא מספקת אותו - אבל בסוף השבוע האחרון, עפר שכטר התעופף כדי לנפוש בסרי לנקה. וואלה! סלבס כבר סיפרה לכם על החופשה המפנקת, שכוללת הרבה גלישת גלים, בריזה וחול חמים, אבל שימו לב מי הצטרף לכיף של שכטר. כן, מדובר באדם מפורסם.

לא מדובר בחברות כמו עדי הימלבלוי או יעל בר זוהר. הו, לא. שכטר, שניהל בעבר מערכות יחסים עם כמה נשים לוהטות (נניח, האקסית פאולינה אלברשטיין), החליט שלא לקחת איתו פרטנרית לכמה שבועות המרגשים שלו - אלא אדון נוצץ. שמו? אלי פיניש, שלאט אבל בטוח, הופך לסוג של BFF של שכטר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רק הוא, הגלשן ועפר שכטר. אלי פיניש/מערכת וואלה!, צילום מסך

השניים, כבר בילו חופשה בין הגלים באיים הקנרים - יחד עם בת הזוג הצעירה של פיניש, דנה פרידר ועוד כמה חברים נוצצים - במסגרת נסיעת יחסי ציבור מענגת. כעת, בלי ליווי של מצלמות כאלה או אחרות (בסדר, מלבד זו בטלפון האישי שלהם), השניים יעשו חיים משוגעים במזרח הרחוק האקזוטי, בין גל לגל באוקיינוס. ומה עם דנה? היא בטח תקבל מתנה כפולה!


וואלה! סלבס לא צריכה אף אחד איתה כשהיא טסה לחופשה. כלומר, כל עוד היא מביאה איתה את החבר שהיא שומרת במגירה שלצד המיטה.


בנתיים, גם החברה של דיקפריו בחולצה רטובה

וולקאם: ליהיא גרינר והתינוק בדרך הביתה

רכלו על החופשה של פיניש ושכטר בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully