וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייל גולן תובע את הבלוגר: "הציג אותי בלעג ובבוז"

וואלה! סלבס

3.12.2013 / 18:27

אחרי חילופי מכתבי התראה ואזהרות בין הזמר לעומרי חיון, היום מגיע כתב התביעה שצפויה להביא את גולן והבלוגר - שקשר את שמו לפרשת הקטינות - לבית המשפט. וואלה! סלבס פיצוי

ליהיא ואביבית? שימו לב, ישנו סכסוך מדובר שמצליח להאפיל גם על זה שלכן במספר הפרקים שלו - אייל גולן, נגד הבלוגר עומרי חיון. היום (ג'), הגיש הזמר שנחשד במעורבות בפרשת הקטינות ומסיבות החשק, כתב תביעה כנגד חיון. התביעה, מגיעה אחרי שכבר דרש מחיון לפרסם התנצלות והצעה לפיצוי כספי, מה שגרר דרישה לפיצוי דווקא מצד הבלוגר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כבוד התובע. אייל גולן/מערכת וואלה!, צילום מסך

בכתב התביעה, מפרט דורך דינו של גולן, שי אליאס, כי הבלוגר "הפר צו איסור פרסום שייצא על ידי בית המשפט וזאת באופן מכוון... לצד תמונה של התובע כמעט ב"גודלו הטבעי", תוך שהינו מציג את התובע ככזה אשר קיים יחסי מין עם קטינה בת 15 שנה, הטיל רפש וזוהמה בתובע, זאת באופן מכוון והציג את התובע בלעג ובבוז". בנוסף, נטען בכתב התביעה כי "מדובר בנתבע אשר העיד על עצמו, מתוך 'גאווה גדולה' כי נעצר ועוכב לחקירה על ידי משטרת ישראל, יותר מפעם אחת".

למרות כתב ההתראה שנשלח על ידי עורך דינו של הבלוגר, כתב התביעה של גולן גורס כי "לא היה כל בסיס עובדתי להצגת התובע כעבריין מין, עובר על החוק, ככזה הבועל קטינות בהסכמה ... הדברים פשוט אינם נכונים. חמור מכך, במועד הפרסום התובע כלל לא היה "חשוד" בביצוע העבירה על ידי משטרת ישראל ולא נחקר כך שגם עובדה זו איננה נכונה!". לכן, נדרש להביא את המקרה בפני בית המשפט הישראלי. כן, זה שקבע את צו אסור הפרסום המדובר ההוא.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מכתב ההתראה שהועבר מגולן לחיון/מערכת וואלה!, צילום מסך

"בעקבות הפרסום ומעשיו של הנתבע... נגרם לתובע נזק אדיר אשר אומדנו הינו במליוני שקלים ובין השאר, נאלץ לעזוב את תוכנית הריאלטי "הכוכב הבא", קיימת ירידה משמעותית בהיקף השמעת יצירותיו באמצעי התקשורת, ירידה משמעותית בחשיפת יצירותיו באינטרנט, ירידה בהיקף במכירת כרטיסים להופעותיו", נכתב.

כעת, כך על פי כתב התביעה שהגיע למערכת וואלה! סלבס, הזמר דורש פיצוי "בגין לשון הרע ופגיעה בפרטיות, אשר הועמד לצורכי אגרה בלבד על סך של 300,000 ש"ח". בנוסף, גולן דורש פיצוי בגין עוולות נזיקיות בהתאם לשיקול דעתו של בית המשפט וכן תשלום של הוצאות המשפט ושכר טרחה. כבד.

עורך הדין יותם וירז'נסקי, המייצג את חיון, מסר, כי "ללא קשר למה שעולה בין השורות, ככל הנראה התובע לא מבין מספיק את מהות ומשמעות דיני לשון הרע בכלל ובאינטרנט בפרט. התובע פותח את תביעתו בהתהדרות בכך שהוא נחשב לאחד הזמרים המצליחים והמוכרים בישראל. אלא שפה בדיוק טמונה הבעייתיות בטענותיו: דווקא משום שמדובר בדמות ציבורית, הוא חשוף לביקורת ולדיווחים אודותיו. לעיתים הדבר מסייע לידוענים והם רוכבים על הגל התקשורתי ולעיתים מדווחים עליהם נתונים שהם היו מעדיפים לשמור בשקט. כך או כך משום שמדובר בדיווחים נכונים אודות קיומה של חקירה משטרתית נגד התובע בחשדות מסוימים ומר חיון הדגיש בפרסומיו כי מדובר בחשדות גרידא, נשענת התביעה על כרעי תרנגולת, כפי שיוכח בבית המשפט".


וואלה! סלבס לא תגיב. היא פשוט מפחדת מעורכי דין.


גם עומרי חיון דורש: "פיצויים בסך 300 אלף שקלים"

אורנה בנאי על ח"כ איילת שקד: ”אישה מחשיכה”

תאונת העבודה של אסתי גינזבורג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully